Палитра от функционалности

Разгледайте пълният списък с функционалности, които ще се грижат и покриват нуждите на вашия бизнес.

Приемайте резервации от вашия уебсайт или социална мрежа

Управление на бизнес обекти

Лесно управление за добавяне на нови обекти или редактиране на съществуващи, без ограничение в бройката.
Меню за управление на персонала, от което може да добавяте нови служители, машини и рецепционисти.
Към всеки създаден персонален профил имате различни настройки: Описания, снимки, разпознавателен цвят за резервациите в онлайн календара, различни правила за надник: твър, твърд + процент, при достигнати обороти. Индивдиаулни опции по специфични услуги.
Може да настроите и индивидуален достъп за всеки служител, по този начин той сам може да следи общия график и да управлява неговия.
Меню за управление на работното време на текущите служители във вашите обекти.
Модула за работно време има две основни функции:
1. Стандартно работно време според дните от седмицата.
2. Работен график по смени, от него избирате колко на колко работи даден служител.
И в двете функции може да избирате специфичен часови диапазон за работния ден.
Към всяко работно време имате опция да определяте и часове за почивка, а когато сте дефинирали такива даденият служител няма да може да получава резервации.
Меню, от което може да планираните почивките на вашите служители.
Когато сте планирали почивка, за даден служител, онлайн календара му няма да може да получава резервации за същия период от време.
Създавате и редактирате акаунти за рецепция, които са с ограничени функции само върху, онлайн календара, клиентската база и статистика за дневния оборот.
Това е менюто, което ви помага да добавяте и управлявате вашите услуги.
При добавяне на нова услуга разполагате със следните възможности:
Наименование, Кратко описание, пълно описание, снимков материал, времетраене в минути, минимална цена, максимална цена, избиране на обект за дадена услуга, асоцииране на служители, опция дали услугата се предлага за онлайн резервация и дали цената и да е публична.
От това меню избирате коя услуга към коя категория спада например: ако вашият бизнес е SPA & Wellness създавате категория "Тяло" и към нея добавяте услугите, които се грижат за тялото.
Може да създавате безброй категории и услуги.
От този модул можете да управлявате заплатите към служителите.
Разполагате с активен календар за избор на времеви период и филтър по служител.
За всеки служител имате реална статистика за отработените от него минути, часове и дни.
На база зададените от вас критерии за надницата към даден служител системата ще ви покаже подробна статистика:
Общо заплата за периода, който сте задали, Работни дни, Заплата по твърд надник, Заплата по процент от оборота, Дали имате частични плащания, както и остатък за доплащане.
Имате и възможност за изплащане на хонорари, чрез която въвеждате изплатените суми към служителя.
Модул със статистика на изплатените суми към вашите служители.
Този модул е достъпен и от персоналните достъпи на самите специалисти, за да имат реална представа как им се движат изплащанията на хонорарите им.
Пакетни услуги: Тази опция ви позволява да направите кампания за многократни посещения на по-добра цена, например: 10 масажа на цяло тяло за 500лв. вместо за 700.
Промо пакети: Този модул ви дава възможност да създавате услуги, които са специфични и могат да бъдат с времетране от няколко дни и да бъдат обвързани с повече от едно посещение. Например: "Промо пакет за стягане на корема" времетраене 5 дни, кратко описание, пълно описание за процедурата, категория "отслабване", възможност за допълнителни ценови опции като: транспорт "+100.00лв.", настаняване и др. Често се използва за пакети "Здравен туризъм".
Групи с отстъпки: Тук създавате вашите клиентски групи за отстъпка например: вип -20%, стандарт - 10%, към всяка група добавяте клиенти от вашата клиентска база и когато извършвате таксуване през системата съответния клиент получава и предварително здадената му отстъпка.
Безплатни посещения: В случай, че желаете вашите клиенти да получват безплатни посещения например: при 3 масажа цяло тяло бонус безплатна спа терапия лице. Ваучери за подарък: Опция за генериране на ваучери за подарък с различни суми и период за ползване, те се асоциират към даден човек от клиентската ви база и по този начин, когато записвате час за него при таксуване системата знае как да осчетоводи вашия оборот.
Модул, който ви позволява да водите чат комуникация с клиентите от вашата клиентска база.
От този модул управлявате цялата си клиентска база. Всеки потребителски профил е оборудван със следните раздели:
Лична информация: мястото където публикувате телефон, и-мейл, имена, рожденна дата, опция за SMS извествяне и блокиране на потребител. Също така тук е и мястото, където вашия потрбител може да се съгласи с ощите ви условия, което гарантира вашите GDPR права.
Модул галерия: позволява ви да създавете архив от снимки с цел проследяване на ефект от процедури или изграждане на портфолио.
Препоръчани специалисти: тази опция ви позволява всеки ваш клиент да има препоръчан специалист.
Бележки: раздела, който ще ви помогне да записвате важна информация за вашия клиент.
Отстъпки, Пакетни услуги, Безплатни посещения и ваучери.
Виртуална карта с баркод и QR в случай, че предлагате такъв чек ин в обекта ви.
История на изминалите процедури: тук системата отразява цялата история на вашия клиент за изминали процедури и използвани промоционални преференции.
На ваше разположение са налични няколко типа календари, които пасват идеално на вашия бизнес.
Календарите разполагат с месечна, седмична, дневна, сравнителна гледка и гледка по служители.
Календара предлага възможността да записвате часове с резервации към всеки един служител или машина.
Всяка резервация се прави изключително лесно само от 3 лесни стъпки и отнема не повече от 30 секунди за нов клиент и не повече от 10 секунди за съществуващ клиент.
1-ва стъпка, избирате услуга;
2-ра стъпка избирате специалиста, ден и час;
3-та стъпка избирате вашия клиент от клиентската база (разполагате с интуитивна бърза търсачка) или създавате нов клиент и вашата резервация е готова.

Всеки записан час в календара ви е всъщност действащ касов бон, към него можете да добавяте допълнителни услуги, които дори може да се изпълняват от различни служители, по този начин клиента ви може да се обслужва с мулти услуги.

Към виртуалния касов бон сме вградили бързи опции до записките към клиентския профил, достъп до самия клиентски профил или опция за липсващ клиент.
Когато завършите часа, чрез бутон "таксуване" системата автоматично прибавя сумата към вашия дневен оборот и разпределя хонорарите по обслужващия услугата персонал.
В случай, че трябва да възстановите сума на клиент, системата разполага с опция "Рекламация", която трябва да се потвърди чрез паролата на управителя на вашия обект.

Когато обслужвате клиент, който е дошъл без резервация, разполагате с опция за "бързо таксуване", която ви позволява да не изпускате оборотите си и да поддържате касата ви актуална.

Към навигационната лента на календара разполагате с набор от инструменти:
Спиране пускане на звуковите нотификации, Нотификация за записаните от клиентите онлайн часове, бързо таксуване, график, нов час, клиентска база, добавяне на клиент, чек лист на персонала ви, който показва кой от служителите е на смяна и ако имате служител в отпуска кога ще бъде неговият първи работен ден, също така от този чек лист можете да спирате или пускате работното време на даден служител в случай, че той си е тръгнал по-рано, за да може системата коректно да изчисли неговия надник.

Когато спрете работното време на даден служител, системата спира опцията за запис на часове в неговия календар.

Онлайн календара също ви позволява да правите справка, кой служител с какво работно време е и кога дава смени, в кои обекти и кои са записаните часове към него.

Разполагате и с драг енд дроп опция, която ви позволява много лесно да местите клиентските резервации от един специалист към друг.

Към клиентските резервации имате и различна индикация, дали е таксуван даден касов бон, дали клиента направил резервацията ползва промо услуги или дали този клиент е за първи път във вашия обект.
Онлайн календара ви показва и бързи справки, колко записани часа имате, колко от тях са таксувани, колко от таксуваните часове са в процес рекламация.
Изключително полезен модул ще ви даде възможността да изпращате рекламни съобщения до вашите клиенти, както и да проследявате историята на изпратените SMS съобщения и изразходваната от вас сума за всичките изпратени съобщения.
Има опция за масово изпращане на съобщения, добра опция за уведомяване на клиентите за нови услуги и промоции.
Вграденият маркетинг инструмент за анализи ви дава идеалната възможност да наблюдавате как се развива вашият бизнес.
Системата поддържа различни метрики за анализи по:
Обороти, Клиентски посещения, Метод на записаните часове, Клиенти, Служители Услуги и др.

Известяване в реално време SMS и И-мейл

"Фешън Пойнт" предлага гъвкав метод за известяване по и-мейл или SMS, за предстоящи, презаписани или отменени резервации.

Апликация за Android и IOS

"Фешън Пойнт" разполага с разработени апликации, за по лесна и адаптивна употреба.

Клиентска поддръжка

Предлагаме и безплатна поддръжка по и-мейл, вайбър, скайп, телефон 24/7 365 дни в годината.

Безплатна презентация