Най-бързата, лесна и интуитивна онлайн система за управление на резервационния процес.
Kоординира и синхронизира работния график, заетостта на специалистите по кабинети и апаратура: статична или мобилна.
Проследвявате в реално време движението на финансите, приходи от резервации или продажби, разходи и разходни норми.
Още една възможност да намалите работното напрежение е, като преодставите индивидуални достъпи на вашите специалисти до системата и техния резервационен календар. Нека те сами да следят заработените им надници и да анализират своите обороти. По този начин ще спестите много време.
"Fashion Point" е с изчистен уеб интерфейс, който прави онлайн планирането на клиентски резервации да е бързо и лесно.
1-ва стъпка въвеждате телефонен номер.
2-ра стъпка избирате вашия клиент и желана от него услуга.
3-та стъпка избирате специалист, дата и час на желаната резервация.
4-та стъпка на база на избраната процедура и заетост на вашите кабинети системата ви дава информация за свободните възможности на графика.
"Fashion Point" знае още от момента на избор на услуга какъв тип е, дали вашият специалист ще използва специфичен мобилен или статичен апарат, както и в кой кабинет ще може да бъде изпълнена.
Чрез нашата онлайн система за резервации в реално време, може да позволите на вашите клиенти сами да планират възможността да си запазят резервация според нуждите им и вашите приемни възможности.
Направените резервации от клиенти се добавят автоматично в реално време във вашия онлайн график - календар, без да има предпоставка за дублирани или невъзможни за изпълнението им резервации.
Ползвайки "Fashion Point" на вашите служители няма да им се налага да водят записки за изработените процедури, по които да изчисляват дневните хонорари, нашата онлайн система само с един клик може да даде справка, кой от вашите служители какъв заработен надник има, както и бърза възможност той да бъде изплатен.
Край с воденето на десетки екселски и хартиени таблици за проследяване на промо пакети, приходи и разходи.
Ние ви предлагаме блестяща възможност, вашата финансова каса да бъде точна и прозрачна. Само с един клик може да проследите движението на вашия текущ оборот, видовете приходи и разходи, оправдани с детайлен анализ.
Ползвайки "Fashion Point" вие спестявате значително количество време от излишна бумащина и поправка на грешки при управлението и. За една година спестявате време равно на 10 дневна екскурзия!
"Fashion Point" е вашият уникален и умен помощник за координиране на резервации, с него когато планирате графика си движите бизнеса си в правилната посока.
Когато ползвате "Fashion Point" за вашата естетична клиника или център вие знаете на 100%, че всичките функционалности на системата са съобразени с концепцията за развитие и мениджмънт на подобен браншови бизнес.
"Fashion Point" не е просто софтуер, който планира резервациите, както повечето на пазара.
"Fashion Point" съдържа маркетинг концепция, която ще развие вашия бизнес и ще реши често срещаните проблеми.
Всяка резервация е съобразена на първо място по заетост на специалист на второ място по услуга и на трето място по апарат и кабинет (в случай, че ползвате такива).
По този начин, когато имате отказана резервация не се получава срив в методиката ви и не трябва отново да заличавате с коректор резервации и да организирате остатъчните резервации.
Само с един поглед виждате всички свободни часове за новите резервации, без да трябва да прелиствате в настолния календар.
Онлайн системата предлага ръчно или автоматично известяване по и-мейл или СМС за резервациите на вашите клиенти. Вашите клиенти ще ви бъдат благодарни а графика на служителите ви няма да получава пропуски в неподходящи моменти.
Имате пълна информираност и детайли за предстоящата резервация и клиент още от момента на тяхното създаване. Всичките клиентски забележки, личен картон, галерия от процедури, информация за предстоящи или изминали процедури, действащи промоционални отстъпки. Достъпни само с един клик.
Много лесно и бързо може да синхронизираме и прехвърлим вашите вътрешно фирмени данни за процедури, служители и клиенти, като гарантираме 100% за тяхната сигурност и спазваме най-строгите стандарти за защита и сигурност по GDPR. "Fashion Point" е и лицензиран администратор на лични данни 3-та степен. Покрихме стандартите за управление и защита на лични данни с висока информативна чувствителност, които умело криптираме и съхраняваме. Автоматизирана възможността за пренос на лични данни от "Fashion Point" e намалена до 100%.
На база на тази концепция ние изграждаме и предоставяме различни маркетинг инструменти и възможности, чрез които вие управлявате успешен бизнес с бъдещи перспективи.
Разбира се това не е всичко но е на 1-во място.
Даваме ви възможност да генерирате различни правила за отстъпки и промоции:
Управление на клиентски групи с отстъпки.
Опция за генериране на промоционални бъндел пакети.
Генератор на ваучери.
Модул за създаване и клиентска заявка на пакети за здравен туризъм.
Виртуален клиентски портфейл с наличности и кредитиране.
И много други допълнителни възможности за бонусиране на вашите клиенти и служители.
Специализираният сектор ви предлага различни детайлни маркетинг инструменти, чрез които да проследите развитието и управлението на вашия бизнес.
Детайлните дневни, месечни или периодични отчети ще ви позволят много лесно и бързо да проследите ефективността на вашите услуги, служители и обороти.
Разполагате с информираност за популярните ви услуги, най-желаните ви служители, както и какъв метод предпочитат да ползват за резервация вашите клиенти, онлайн или офлайн.
Fashion Point предлага гъвкаво разпределяне на хонорара на вашите специалисти. Всеки един тях може да получава твърд надник или по процент, а защо не и твърд надник + процент, а защо не и различни надници според генерираните обороти, и това го межем.
Няма проблем Fashion Point знае как да изчислява и такъв тип хонорари.
Възможностите за изчисления са разширени и те могат да взаимодействат дори и с услуги, които са с промоционално естество.