Бизнес ефективност с FashionPoint

Бизнес ефективност с FashionPoint

Бизнес ефективност с FashionPoint

Ексклузивно разработен да подпомага и организира работата на бизнеси в сферата на естетичните услуги, FashionPoint е вашият уникален и умен помощник за координиране на резервации, но и още много повече! Лесен за използване софтуерен инструмент, с който не просто планирате графика си, а движите бизнеса си в правилната посока.

Ние знаем, че нашите клиенти се нуждаят от бърз и изключително лесен за употреба софтуер, който да помогне на собствениците, мениджърите и служителите на естетични центрове, клиники, spa & wellness обекти лесно и незабавно да подобрят обслужването и отчетността. 

FashionPoint предлага ново поколение дигитален мениджмънт, с възможности за напълно автоматизирани процеси при обслужването на клиентски посещения с множество възможности за индивидуална конфигурация. Всичко необходимо за управление и развитие на вашия естетичен бизнес в едно единствено приложение. 

Благодарение на нашата солидна експертиза в областта, ние създадохме CRM/ERP базирана единна система за управление, проектирана специално за нуждите на бизнеси, работещи с резервации, през които минава голям поток от клиенти. Системата FashionPoint e подходяща и широко приложима за дерматологични клиники, лазерно-естетични центрове, дентални клиники и кабинети, медицински и здравни центрове, spa & welness обекти, лекари, козметици, маникюристи, гримьори, фризьори, бръснари и много други.

Ефективни резервации

Всяка резервация е съобразена на първо място по заетост на специалист на второ място по услуга и на трето място по апарат и кабинет (в случай, че ползвате такива). По този начин, когато имате отказана резервация, не се получава срив в методиката ви и не трябва отново да заличавате с коректор резервации и да организирате остатъчните резервации.

Само с един поглед виждате всички свободни часове за новите резервации, без да трябва да прелиствате в настолния календар.

Клиентите са близо до вас

SMS и Email известяване

Онлайн системата предлага ръчно или автоматично известяване по и-мейл или СМС за резервациите на вашите клиенти. Вашите клиенти ще ви бъдат благодарни а графика на служителите ви няма да получава пропуски в неподходящи моменти.

Клиентски файлове (досиета)

Имате пълна информираност и детайли за предстоящата резервация и клиент още от момента на тяхното създаване. Всичките клиентски забележки, личен картон, галерия от процедури, информация за предстоящи или изминали процедури, действащи промоционални отстъпки. Достъпни само с един клик.

Сигурност и надеждност за вашите данни 

Много лесно и бързо може да синхронизираме и прехвърлим вашите вътрешно фирмени данни за процедури, служители и клиенти, като гарантираме 100% за тяхната сигурност и спазваме най-строгите стандарти за защита и сигурност по GDPR. FashionPoint е и лицензиран администратор на лични данни 3-та степен. Покрихме стандартите за управление и защита на лични данни с висока информативна чувствителност, които умело криптираме и съхраняваме. Автоматизирана възможност за пренос на лични данни от FashionPoint e намалена до 100%.

Маркетинг инструменти за вашия бизнес 

  • Възможност да генерирате различни правила за отстъпки и промоции:
  • Управление на клиентски групи с отстъпки.
  • Опция за генериране на промоционални бъндел пакети.
  • Генератор на ваучери.
  • Модул за създаване и клиентска заявка на пакети за здравен туризъм.
  • Виртуален клиентски портфейл с наличности и кредитиране.
  • Допълнителни възможности за бонусиране на вашите клиенти и служители.

Маркетинг инструменти за анализ 

  • Специализираният сектор ви предлага различни детайлни маркетинг инструменти, чрез които да проследите развитието и управлението на вашия бизнес.
  • Детайлните дневни, месечни или периодични отчети ще ви позволят много лесно и бързо да проследите ефективността на вашите услуги, служители и обороти.
  • Разполагате с информираност за популярните ви услуги, най-желаните ви служители, както и какъв метод предпочитат да ползват за резервация вашите клиенти, онлайн или офлайн.

Въвеждането на единна онлайн система за управление на записаните часове, в която данните на вашите клиенти ви позволяват прецизно планиране и по-добро обслужване е незаменим помощник за подобряването на условията за работа. С FashionPoint получавате постоянно актуализираща се текуща информация, анализирате непосредствените резултати и предизвикателствата пред вашия бизнес, докато разчитате на гарантирана изрядна отчетност.

Comments 0

Leave a comment