Добри практики за управление на медицински центрове

Как да се погрижим качествено за своите клиенти и пациенти

Добри практики за управление на медицински центрове

Когато развивате медицински център или лекарска практика има ужасно много и различни аспекти, които определят взаимовръзката между качеството на предлаганите услуги и нивото на задържане на пациенти и клиенти

Балансът между тези фактори може да бъде решаващ за успеха и развитието на вашата практика

Предоставянето на здравни грижи е изключително отговорна задача. В него си съдействат както твърдите принципи и етичните норми на лекарската професия, така и динамичните и гъвкави подходи на бизнеса, маркетинга и мениджмънта. Тази синергия - през призмата на предоставянето на качествени здравни услуги в частния сектор - ни позволява да предлагаме един цялостен нов продукт, който подкрепя пациентите и клиентите, като им дава възможност да се възползват от пълен набор от услуги, насочени само и единствено към тяхното добруване. 

Здравен мениджмънт в действие

Много неща са важни за процъфтяването на една успешна частна лекарска практика и едно от тях е изграждането на набор от истински лоялни пациенти, които правят информиран избор да предпочетат услугите именно на вашия медицински център. Пациентите, които редовно посещават вашите специалисти, биха препоръчали практиката ви на своите приятели, близки и семейства. Това е още по-валидно за практиките, предоставящи услугите на семейни лекари, педиатри, общопрактикуващи лекари... 

Една от важните и позитивни практики в модерното здравеопазване е поддържането на регулярността и последователността на предлаганите услуги. Това предполага постоянно качество, лично отношение, доверие между лекар и пациент, внимателно разрешаване на проблемите, назначаване на адекватното лечение и често подценяваното от пациентите, но изключително важно проследяване след епизод на активно лечение. 

Как да се погрижим качествено за своите клиенти и пациенти

От бизнес гледна точка работата с постоянни клиенти има големи предимства и за двете страни. Управлението и инвестицията в постоянна клиентела е като цяло по-евтино за поддръжка. Тови позволява да предложите различни оферти, намаления и отстъпки, а защо не и допълнителни услуги на постоянните си клиенти, без това да затруднява финансово медицинския център. Пациентите пък получават качествено и адекватно лечение, както последващо проследяване и наблюдение от специалисти, които ги познават добре и са наясно с техните нужди и проблеми. 

Задържане в лечение и пакетни услуги

Задържането на пациенти и въвличането им в една продължаваща и последователна здравна грижа не винаги е лесна задача. Въпреки, че повечето хора предпочитат да се доверяват на същия лекар и специалист, има още много други причини които могат да привлекат или отблъснат пациентите. 

В това отношение познаването на добрите практики за мениджъри, лекари и персонал в медицинските центрове са важна стъпка напред към изграждането на устойчив и хуманен бизнес модел, който да помогне за постигането на реално измерими успехи. 

Задържането на съществуващите пациенти често пъти изисква нещо повече от просто предлагане на цялостно обслужване, възможност за удобни часове, кабинети на лесно и достъпно място и т.н. 

Синхрон в работата

Важно е всеки член на персонала – от главния лекар до рецепционистите – да предлагат трайно високо ниво на цялостно обслужване. Често пъти пациенти и клиенти са склонни да платят дори по-висока цена срещу комфорт, спокойствие и истинска грижа за разрешаването на техните здравни (и не само!) проблеми. 

Управляващите и работещите в медицинските центрове трябва да се стремят да ангажират своите пациенти, като достигат до тях не само като тесни специалисти, но и като  печелят доверието им и създават трайни, емоционални връзки и предоставят истинска, отговорна грижа за здравето и живота им. 

Мултидисциплинарен екип

При работа в мултидисциплинарен екип различните аспекти на тази хомогенна връзка се разпределят между различните специалисти – лекари, медицински сесрти, маркетинг специалисти, мениджмънт и други. Когато всеки от организацията върши своята работа в хармония с останалите членове на екипа, успехът не закъснява. 

Точността е важна – гарантирайте я с Фешън Пойнт

Важен елемент за развитието на тази концепция е точността, прозрачността и спазването на часовете за посещение. В тази сфера Фешън Пойнт е истинският специалист – нашият продукт в проектиран и създаден, за да служи ефективно в лекарски практики, медицински центрове, дентални клиники, но и в салони за красота, при управление на фитнес центрове, СПА и масажни студия и много други обекти, работещи с голям човекопоток.

Прецизност и гъвкавост за вас и вашите клиенти

В динамичната реалност на 21 век дигиталният отпечатък е от огромно значение за рейтинга на вашия медицински център. Накратко, дори да имате най-добрият екип от специалисти и отлично, безупречно обслужване, новите пациенти пак ще се обърнат към интернет, за да намерят информация и ревюта за вас. Прецизна и гъвкава система за дистанционна, напълно цифровизирана резервация и отменяне на час може да спести много ценно време, както и да спести фрустрацията от звъненето по телефона. 

Разгледайте възможностите за онлайн резервации и разширен пакет дигитални услуги за мениджмънт на здравни центрове, лекарски и дентални практики (и много други бизнеси), които предлага Фешън Пойнт.
 

Comments 0

Leave a comment