Как да привличаме нови клиенти в салона за красота

Как да привлечем клиенти в салона си

Как да привличаме нови клиенти в салона за красота

Темата за развитието на бизнеса е водеща и вълнува всички наши клиенти и партньори. Създадохме иновативен пакет от дигитални услуги, които имат за цел да спомогнат управлението на вашият обект - салон за красота, фитнес студио, медицински кабинет и много други. Заедно с това в нашия блог ще откриете полезни материали, които ще ви заредят с идеи и решения за развитие и управление на успешния бизнес.

Искате повече клиенти?

С повишаването на обема на работа, времето което можете да отделяте за привличане на нови клиенти понякога става силно ограничено. Много от нашите клиенти и партньори споделят за трудности при намирането на нови клиенти.

Работете умно! Използвайте правилните методи и подходи, за да сте ефективни и да не пилеете време и трудно спечелени средства!

Как да популяризираме салона си?

Често мениджърите на салони за красота също така работят редом със своите служители. Това значи двойно повече работа и много допълнителни задължения. Заети да обслужим максимално добре клиентите си, понякога страдаме от липса на идеи, енергия или време да привличаме нови хора към бизнеса си. В такива случаи е важно да работите в перспектива и да делегирате отговорности на партньорите си. А защо не и да накарате интернет да работи за вас?!

Инвестирайте в уебсайта си!

Присъствието ви в глобалната мрежа работи за вас и вашият бизнес! Имате уебсайт? Направете от него инструмент за привличане на клиенти. Това може да се случва по различни начини. В момента над 85% от потребителите проверяват рейтинга на обекта или фирмата преди да поръчат дадена услуга или да запишат час. Това означава, че вашето онлайн присъствие трябва да е достатъчно представително, а репутацията ви – безупречна.

Не е нужно да имате сложен или скъп уебсайт, но е важно да го ИМАТЕ и РАЗВИВАТЕ. Ще се изненадате колко много салони и центрове работят без собствен уебсайт, а понякога дори без профил в социалните мрежи. Според нас това е сериозен минус, който не позволява да разгърнете пълния си потенциал. Инвестирайте в лек и елегантен, представителен уебсайт, който можете да надградите с допълнителна функционалност в последствие. Вложете усилия и в развитието на бизнес профил в социална мрежа. Не разчитайте само на случайния поток на клиенти или на „реклама“ от уста на уста. Тези източници на клиенти работят, но за съжаление далеч не са достатъчни за едно реално развитие и сериозен растеж.

Защо собствения сайт е задължителен за добрия салон за красота? Мислете крачка пред другите!

Доброто присъствие в интернет е първата крачка пред другите. Да, това изисква време, както и начална инвестиция, но тя е оправдана когато кара хората да ви откриват, да стават ваши клиенти и след това да се връщат при вас!

В следващият материал ще говорим за това как трябва да изглежда един добър сайт на козметичен салон, както и каква функционалност е добре да притежава! 

Comments 0

Leave a comment