Всеки собственик и мениджър на естетичен бизнес споделя сходни приоритети - постоянен клиентски поток, стабилен оборот и условия за растеж и развитие. Един от най-устойчивите начини за това е повишаването на прихода, генериран от постоянни и редовни клиенти. За да увеличите размера на потребителската кошница ("тикета" или сумата, която клиента оставя при посещение) може да опитате различни стратегии. С правилния подход дори и най-малкото увеличение на средния приход може да ви помогне да увеличите осезаемо оборота и вашия бизнес да расте.
Ако вече имате постоянна клиентела, може да опитате няколко идеи, които имат за цел да ви помогнат да сте по-ефективни и да печелите повече, като предлагате добавена стойност.
Предложете допълнителни услуги на своите клиенти
Най-простият начин да спечелите повече и като предложеите допълнителни услуги на клиента. Нека те да са релевантни на терапията или услугата, за която клиентът е дошъл на първо място.
Оказва се, че сега е подходящото време за това! Скорошно проучване на Mindbody показва, че 53% от потребителите са по-отворени да опитат нови козметични услуги или процедури в сравнение с преди пандемията.
Ако предложите възможност за избор между няколко допълнителни, опционални услуги, печелите повече доверие от страна на клиента и не на последно място - увеличавате своето портфолио.
Обединете няколко релевантни услуги или процедури в промоционален пакет с отстъпка - опитът показва, че много клиенти са склонни да сложат повече продукти в потребителската кошница, когато са на изгодна цена.
За да пожъне успех тази практика не е нужно да залагате на скъпа или ексклузивна услуга. По-важно е тя да е релевантна на интересите и потребителския профил, както и на спецификата на съответния обект.
Интелигентно управление
Все повече бизнеси се възползват от възможностите на софтуерните услуги, за да оптимизират работния процес и да предложат първокласно обслужване на своите клиенти още преди да са стъпили в салона.
Благодарение на CRM софтуера вие с лекота можете да управлявате не само резервациите, но и обслужването, обратната връзка и записването на следващ час в рамките на единна програма. С FashionPoint вие минимизирате отменените часове и с лекота може да планирате маркетинговата си стратегия като изпращате информация за услуги, промоции и възможности на групи клиенти.
Еmail маркетинг
Без съмнение имейл маркетингът може да бъде един от най-ефективните инструменти за увеличаване на приходите. Все по-често се говори за маркетинг похвати за поддържане на добра клиентска база и генериране на нови продажби през CRM системите за управление на клиентски посещения. Какво по-хубаво от това да работите с такава и да може да изпращате вътрешно от нея хубави дизайнерски рекламни съобщения, и то до избрани потребители с цел генериране на нови продажби.
Изгответе своя собствена имейл кампания и я адресирайте по зададени критерии. Никога досега в естетичния бранш не е било толкова лесно да създадете интерактивно имейл съобщение с описание, картинки и бутон за клиентска реакция с възможност да го изпратите до избрана от вас клиентска аудитория.
След изпращане на съобщението може да проследите и статистика, колко от вашите клиенти са го получили, прочели и са кликнали в/у бутона за реакция.
Директни продажби
Ако във вашия обект се предлагат съответните услуги, защо не помислите за възможности за директни продажби на продукти, свързани с тези услуги. Ако работите с предпочитана марка козметични или медицински продукти, една от възможностите за увеличаване на оборота е дистрибуцията на продукти, аксесоари и др. Това не изчерпва възможностите от продукти, които можете да предлагате във вашия обект. Гифт карти, ваучери за подарък и абонаментни планове също могат да привлекат вашите клиенти.
Мотивиран екип
На последно място, но не по важност, споменаваме потенциала на екипа да осъществи повече продажби и да предложи обслужване, което ще накара клиентите да се върнат при вас за още!
Открийте своя начин да сформирате и развиете отдаден и мотивиран екип от колеги и специалисти - вижте повече в блога на FashionPoint.
Много мениджъри прилагат бонус системи, които носят допълнително възнаграждение или процент, което е валиден и работещ начин да мотивирате своя екип с доза здравословна конкуренция.
Оставете коментар