Софтуер за резервации

Софтуер за бързо и лесно управление на клиентски резервации с Fashion Point

Блог

20

МАРТ 2019

Доволният клиент е най-добрата реклама

От: | Категории: Маркетинг Публикации, Фризьорски салони, Козметика и красота, СПА и Уелнес, Софтуер за резервации, Записване на час онлайн

Управлявате салон за красота, който има постоянен поток от клиенти, самоиздържа се и дори работи на печалба, но вашите абмиции не спират дотук? Отлично!

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

15

МАРТ 2019

Добри практики за управление на медицински центрове

От: | Категории: Маркетинг Публикации, СПА и Уелнес, Софтуер за резервации, Записване на час онлайн

Предоставянето на здравни грижи е изключително отговорна задача. В него си съдействат както твърдите принципи и етичните норми на лекарската професия, така и динамичните и гъвкави подходи на бизнеса, маркетинга и мениджмънта. Тази синергия - през призмата на предоставянето на качествени здравни услуги в частния сектор - ни позволява да предлагаме един цялостен нов продукт, който подкрепя пациентите и клиентите, като им дава възможност да се възползват от пълен набор от услуги, насочени само и единствено към тяхното добруване. 

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

10

МАРТ 2019

Няма втори шанс да направиш добро първо впечатление

От: | Категории: Маркетинг Публикации, Фризьорски салони, Козметика и красота, СПА и Уелнес, Софтуер за резервации, Записване на час онлайн

Независимо дали сте напълно непознати на пазара, или работите от години – вниманието към клиента се изразява не само в презентацията на вашите дейности, но най-вече в личния контакт и впечатлението, което правите. В тези дейности, при които качествения клиент е дългосрочният, добрата репутация и личната препоръка си остава най-силното оръжие.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

05

МАРТ 2019

Ключови идеи за управление на успешната дентална практика

От: | Категории: Софтуер за резервации, Записване на час онлайн

Когато практиката ви се развие, помислете за начините, по които можете да разширите услугите си. Така можете да повишите стойността си, да укрепите конкурентната си позиция и да привлечете интереса на бъдещи пациенти. 

ПРОЧЕТИ ОЩЕ