Много повече от софтуер за резервации – как да управляваме цялостно естетичния си бизнес със CRM системи

CRM е IT платформа за управление и подобряване на работата с клиенти и/или контрагенти – интерактивна база данни, в която можете да съхранявате богата и индивидуално конфигурирана информация и профили за настоящи и потенциални клиенти.

Много повече от софтуер за резервации – как да управляваме цялостно естетичния си бизнес със CRM системи

На фона на динамичната ситуация в полето на естетичния бранш в България все повече собственици и мениджъри на салони, клиники и бизнеси търсят възможности за оптимизация на работния процес. Във Fashion Point раяботим в тясно сътрудничество с нашите клиенти и партньори и се вслушваме внимателно в техните въпроси. Ние развиваме нашите продукти в съзвучие с нуждите и предизвикателствата пред естетичния бизнес. 

Разработихме модерна и гъвкава модулна система, специално предназначена за вашия бизнес в сферата на услугите и специфично за естетични клиники, салони за красота, бръснарници, фризьорски салони, маникюр, солариуми, фитнеси...

От услугите на Fashion Point се възползват още мениджъри на бюти и СПА центрове, танцови студия, спортни и медицински центрове и много други.

Ние предлагаме иновативна комплексна интегрирана услуга за управление на бизнеса, която може да обхване всички аспекти на вашата дейност. Възможност за индивидуална конфигурация с максимална гъвкавост при управлението на записване на часове, процедури, клиентска информация, интегриране на реклама и насочени предложения, мейлинг листи и поддържане на клиентски картони за максимална яснота и точна отчетност. 

Точно така, освен прецизен и ефективен софтуер за резервации, Fashion Point предлага много повече като добавена функционалност! С наша помощ вие можете да контролирате в реално време всеки аспект от бизнеса си, както и да бюджетирате различни дейности и потъчки, да следите отчетна информация и да получавате конкретни справки по определени направления. 

Как ви помага CRM система за управление на бизнеса

CRM e съкращение от Customer Relationship Management – абревиатура, използвана най-често за да обозначи т.нар. софтуер за управление на клиентските отношения. Това е иновативна, електронно базирана стратегия за бизнес оптимизация, която е насочена към ефективното управление на взаимоотношенията с клиенти.

Иновация в клиентското обслужване

CRM е IT платформа за управление и подобряване на работата с клиенти и/или контрагенти – интерактивна база данни, в която можете да съхранявате богата и индивидуално конфигурирана информация и профили за настоящи и потенциални клиенти. 

Прецизно планиране за максимална ефективност

Въвеждането на единна онлайн система за управление, в която данните на вашите клиенти ви позволяват прецизно планиране и по-добро обслужване, е незаменим помощник не само за подобряването на вашата услуга, но и на условията за работа за вас и вашите служители и специалист.

Ефективно управлявате екипа си с точност и прецизност, като планирате смените и заетостта въз оснвоа на наличните заявки. Всичко това се случва лесно и ефективно чрез интуитивен интерфейс, достъпен за компютри, таблети и мобилни устройства. 

Управление на работата с контрагенти и партньори 

Освен клиенти, в CRM системата можете детайлно да поддържате база данни и за вашите партньори, доставчици, дистрибутори и други типове профили, в зависимост от спецификите на изпълняваната дейност.CRM е мощен инструмент за управление и анализ на клиентска информация. В модерния динамичен бизнес климат, наличието на интегрирана CRM система ви дава преднина пред конкуренцията, като ви помага да следите резултатите и да адаптирате бизнес целите си към привличане, задържане и повишаване на удовлетвореността на клиентите.

Какво повече предлага CRM система за управление

Когато използвате CRM система като Fashion Point за планирането на вашия здравен или естетичен бизнес, вие разполагате с отлично контролиран затворен цикъл, който проследява, отразява и анализира автоматично вашите финансови постъпления и разходи.

Освен прецизно насрочване на часове за консултации и процедури вие можете ефективно да планирате и фактори като заетост, график за ангажирането на служители, техника, кабинети и специализирано оборудване.
 

Коментари 0

Оставете коментар