Как да развиете вашия естетичен център

Как да подобрим шансовете за успешен бизнес в постоянно променящите се условия на пазара днес?

Как да развиете вашия естетичен център

Как да подобрим шансовете за успешен бизнес в постоянно променящите се условия на пазара днес? 

Все повече хора търсят естетични процедури и пазарните условия предлагат прогнози за растеж според редица статистически проучвания, някои от които вече споменахме в блога на FASHION POINT.

Тенденциите са все повече млади хора, в това число и мъже, да потърсят естетични и релаксиращи процедури, включително нишови досега услуги като превенция на стареенето на кожата на лицето и оформящи процедури. Едни от най-засегнатите още от първата вълна на пандемията бизнеси – фризьорските салони, фитнес залите и студията за красота – ще се радват на засилен интерес през 2021.

COVID-19 безспорно оказа негативен, но за щастие временен ефект над търсенето на естетични процедури до средата на изминалата 2020. Данните за пазара след април-май показват неочакван ръст. Анализаторите декодират данните и обясняват този растеж в търсенето на естетични процедури през втората половина на 2020 именно с наложената изолация. От една страна заседналият начин на живот засяга голяма част от населението, а интересът към резервации за естетични процедури в първия месец на годината се е повишил в сравнение със същия период през изминалата година според данни от вътрешно проучване на FASHION POINT.

 Именно затова обръщаме поглед върху различните възможности за развитие на вашия бизнес -  естетичен център, кабинет или търговски обект.

Разширяване на асортимента от предлагани услуги

Гъвкавостта е от огромно значение не просто за оцеляването, но за устойчивото развитие на вашия бизнес. Бъдете една крачка пред другите и оптимизирайте възможностите за привличане и обслужване на нови клиенти дистанционно. Освен, че времето е най-ценния и невъзобновим ресурс, предвид нуждата от противоепидемични мерки все повече клиенти са привлечени от възможности за дистанционно обслужване и консултации, безкасово плащане и онлайн резервация за физически посещения в обекта. Всички тези неща  са голямо улеснение и за вас, вашия бизнес и вашите служители и партньори.

Устойчиво развитие на вашата бизнес идентичност

Управлявайте бранда си далновидно и последователно, за да наложите името си и в крайна сметка да превърнете обслужването в своята визитна картичка. Влагането на средства, време и усилия в бранда може да изглеждат далечни в условията на криза, когато всеки малък бизнес се бори за оцеляване, но в дългосрочен план този вид инвестиции са тези, които се възвръщат с времето.

Единна и стандартизирана система за управление и активно онлайн присъствие са вашите преки пътища към реални нови клиенти!

Последователното управление на бранда е един от най-бързите начини клиентите да ви запомнят, а отличното обслужване е начинът клиентите да се върнат при вас. Целенасочените усилия в тази посока могат да увеличат приходите средно с до 21-23%.

Поддържайки социални профили и ангажираност в комуникацията в мрежата може да ви спести много проблеми – осигурете актуална и точна информация и се постарайте да сте лесно откриваеми в морето от информация в интернет. Разпознаваемите корпоративни цветове и лого, както и таргетирани реклами, могат да увеличат разпознаваемостта и да привлекат нови клиенти. Поддържайте унифицирана идентичност и стил на комуникация във всички социални акаунти - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, уебсайт и т.н.

Актуализирайте информацията навреме – остаряла, объркваща или противоречива информация може да откаже и отблъсне клиентите още в ранен стадий. Най-успешните салони и естетични центрове преминаха онлайн резервации, както и към интегрирани в техните уебсайтове онлайн магазини, които са изключително подходящи за пакетна продажба на ваучери и процедури, гъвкава система за отстъпки с нива на достъп за лоялни клиенти, картодържатели и т.н.

 

Коментари 0

Оставете коментар