Как да привлечем повече клиенти, повече резервации, повече приходи

Когато управлявате резервациите и графика на вашия обект с помощта на централизирана онлайн система за управление като Фешън Пойнт, вие разполагате с разнообразие от възможности да следите различни показатели за своите поръчки и резервации

Как да привлечем повече клиенти, повече резервации, повече приходи

Fashion Point ще ви помогне да повишите оборота си като привличате нови клиенти и увеличаване процента на онлайн резервации във вашия естетичен център или салон. Нашата система ви помага да задържите настоящите си клиенти и да ги превърнете в лоялни такива с обслужване на ново ниво - изключително точно, с индивидуален подход и отлично разпределяне на заетостта. 

Онлайн резервации, пакетни услуги и индивидуални отстъпки

Управлението на клиентската база в сегмента на услугите е сред устойчивите бизнес практики за популяризиране на бизнеса и органично увеличаване на посещаемостта. Предлагайки високо организирана и качествена услуга вие с лекота ще постигнете така желаната от всеки професионален обект лоялна клиентска база. За да постигне това, малкия и среден бизнес може да разчита най-вече на прецизното таргетиране и личното отношение във всеки един аспект. 

Ние предлагаме уеб базирано решение за лесно запазване на часове, без опасност от дублиране или грешки. 

Оптимизация на организацията на работата в естетичния салон или център

Голяма крачка към оптимизацията на работата на един естетичен център, салон за красота или подобен бизнес с редовна клиентела е интегрирането на единна фирмена система, която ви позволява в реално време да управлявате данните за вашите клиенти и техните резервации. 

Веднъж интегрирана, подобна софтуерна оптимизация може да бъде още по-успешна, ако с нея можете лесно да организирате своята реклама. 

Fashion Point е прецизен, специално разработен модул за управление на цялата клиентска база, в която всеки потребител и клиент на вашите услуги има свой уникален профил. 

В този профил разполагате с базовите данни на вашите потребители: 

  • уникален код или име
  • лична информация по GDPR (рожденна дата, име)
  • телефон
  • и-мейл 

В рамките на системата вие използвате тагове, за да разграничавате различни групи клиенти с опция за SMS извествяне и блокиране на потребител. Регистрацията на потребител може да става през вашия сайт или мобилно приложение, а вашите служители със съответния ранг имат права да въвеждат и редактират данните. Също така тук е и мястото, където вашия потрбител може да се съгласи с общите ви условия, което гарантира вашите GDPR права.

Как да управляване всеки аспект от своя бизнес с помощта на CRM базирана система

Базовата функция на CRM базиран софтуер като Fashion Point е дигиталният календар-график. Вие и клиентите ви лесно запазвате часовете чрез онлайн резервация.  

Защо да изберем единна платформа 

Освен нея обаче вие получавате и платформа за управление на клиенти, в която достъпвате информация за всеки ваш клиент в реално време. Как да извлечем максималния потенциал от тези данни, за да сме по-ефективни и конкурентоспособни. 

Когато вашите клиентски детайли са пълни, шансовете за повторни и нови продажби се увеличават със 75%.

Много повече от онлайн календар

Когато управлявате резервациите и графика на вашия обект с помощта на централизирана онлайн система за управление като Фешън Пойнт, вие разполагате с разнообразие от възможности да следите различни показатели за своите поръчки, резервации и последващи посещения.

Управление на данните за маркетинг цели

Възможностите за регистрация във вашият сайт или портал за резервации определят това с какви и колко данни за вашите клиенти разполагате. При попълване на клиентски профил винаги е добре да разполагаме с максимално релевантна информация и метрики на потребителите.

По-добра комуникация с клиентите

Най-важно е да можете ефективно да комуникирате с клиентите, за което трябва да се попълват актуални мейли, телефонни номера, както и дати на процедурите (за покана за повторно посещение или напомняне).

Вътрешна система за управление на работата

Използвайте и своя вътрешна система от "тагове за клиенти", които могат да ви помогнат да групирате клиенти по даден признак и да отправите специална оферта или ексклузивно намаление за тях.

Тези практики за управление на клиентски данни са полезни не само за естетичните центрове, но са актуални за всеки успешен бизнес в сферата на предоставянето на услуги чрез записване на час – фризьорски салони, фитнес, спа и салони за красота, стоматологични кабинети, медицински практики, консултантски фирми и др. 

Коментари 0

Оставете коментар