Сферата, в която развиваме иновативния софтуерен продукт за управление на естетични практики, клиники и центрове FashionPoint, е сред най-динамично развиващите се сегменти в бюти бизнеса.
Ние знаем, че нашите клиенти се нуждаят от бърз и изключително лесен за употреба софтуер, който да помогне на собствениците, мениджърите и служителите на естетични центрове, клиники, spa & wellness обекти лесно и незабавно да подобрят обслужването и отчетността.
FashionPoint предлага ново поколение дигитален мениджмънт, с възможности за напълно автоматизирани процеси при обслужването на клиентски посещения с множество възможности за индивидуална конфигурация.
Вижте повече за FashionPoint тук!
Как работи FashionPoint?
Концепцията на FashionPoint e проста и ефективна: ние предлагаме всичко необходимо за управление и развитие на вашия естетичен бизнес в едно единствено приложение.
Благодарение на нашата солидна експертиза в областта, ние създадохме CRM/ERP базирана единна система за управление, проектирана специално за нуждите на бизнеси, работещи с резервации, през които минава голям поток от клиенти. Системата FashionPoint e подходяща и широко приложима за дерматологични клиники, лазерно-естетични центрове, дентални клиники и кабинети, медицински и здравни центрове, spa & welness обекти, лекари, козметици, маникюристи, гримьори, фризьори, бръснари и много други.
Адекватното и висококачествено обслужване е ключът към успеха за нашите клиенти и партньори в тези бизнеси. С помощта на FashionPoint вие с разполагате с цялата информация за вашите дейности - незабавно, в реално време.
Какво предлага FashionPoint?
- Създаване на индивидуални клиентски профили;
- Управление на резервации;
- Автоматично менажиране и координация на специалисти, кабинети, апарати и складови консумативи;
- Електронни информирани съгласия с възможност за подпис от у-во: телефон, таблет, компютър;
- Продажба на услуги, пакетни посещения, стоки на изплащане, клиентски финансови баланси, складов инвентар;
- Автоматично попълване на данни и параметри по специализирани инвазивни, неинвазивни и апаратни досиета;
- Медийна галерия за добавяне на видео и снимков материал по време на процедурата и след нея;
- Каса: приходи и разходи;
- Система за анкетиране;
- Автоматизирани напомняния за повторни посещения (рожденни дни, повторни процедури, предстоящи резервации, неактивни клиенти и др.);
- Известяване чрез SMS, Viber, Push notification, Email;
- Интегриран “MailChimp” за автоматизирано изпращане на рекламни кампании по имейл;
- Маркетинг и ремаркетинг за повишаване на продажбите;
- Справки;
- Анализи;
- Онлайн резервации в реално време;
- Клиентски достъп;
- Управление на бизнеси с повече от един обект;
- Интеграция във вашия уебсайт, Facebook и Instagram профил.
Как да извлечем максимума от потенциала на своя бизнес с FashionPoint?
Въвеждането на единна онлайн система за управление на записаните часове, в която данните на вашите клиенти ви позволяват прецизно планиране и по-добро обслужване е незаменим помощник за подобряването на условията за работа.
Получавате възможности за обработка и анализ на данните, която работи във ваша полза. С лекота можете да автоматизирате различни дейности, да анализирате процесите, да подобрите обслужването и да управлявате заетостта на екипа, точността на доставките, постъпващите суми в касата, резервация на следващ час, последваща обратна връзка от клиента и много други.
С FashionPoint получавате постоянно актуализираща се текуща информация, анализирате непосредствените резултати и предизвикателствата пред вашия бизнес, докато разчитате на гарантирана изрядна отчетност.
С лекота управлявате поръчки, записване на часове, изписване на посещения от пакетни услуги, пренасочване на задачи и цялостното взаимодействие между различни обекти, отдели или бизнес звена в рамките на фирмата.
Оставете коментар