СПА и Уелнес

Разгърнете потенциала на вашето СПА с маркетинг идея от FashionPoint

Блог

28

НОЕ 2022

Тенденции в естетичните процедури през 2023

От: fashionpoint_author | Категории: Козметика и красота, СПА и Уелнес

През 2023 година изглежда ще наблюдаваме траен интерес към неинвазивните и апаратните естетични процедури, които предлагат естествено изглеждащи резултати с дълготраен ефект. 

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

19

АПР 2022

Актуални тенденции в СПА процедурите през 2022

От: fashionpoint_author | Категории: Маркетинг Публикации, СПА и Уелнес

Sanus Per Aquam (Здраве чрез вода) е класическа формула за бизнес успех и доволни клиенти. Какви са актуалните тенденции в сферата на СПА и какво можете да извлечете от тях за целите на собствения си естетичен бизнес? 

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

07

ЯНУ 2022

6 нови уелнес тенденции, които да държите под око през 2022

От: fashionpoint_author | Категории: Маркетинг Публикации, СПА и Уелнес

Ако сте собственик, мениджър или служител в естетичен или здравен бизнес, вие сте наясно колко важно е да разбираме правилно нагласите на своите клиенти и пациенти. Техните нужди и потребности са това, което кара бизнесите в сферата да се развиват, да се разрастват и да са гъвкави, за да отговорят на новите трендове и желанията на клиентите. 

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

09

ОКТ 2021

FashionPoint: Управление на естетични клиники и центрове

От: fashionpoint_author | Категории: Маркетинг Публикации, СПА и Уелнес, Софтуер за резервации, Записване на час онлайн, Функционалности

FashionPoint предлага ново поколение дигитален мениджмънт, с възможности за напълно автоматизирани процеси при обслужването на клиентски посещения с множество възможности за индивидуална конфигурация. 

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

20

МАЙ 2019

Цифров рецепционист: софтуер за ефективно управление на вашия салон

От: | Категории: Маркетинг Публикации, Фризьорски салони, Козметика и красота, СПА и Уелнес, Софтуер за резервации, Записване на час онлайн

FASHIONPOINT е адаптивна към различни видове бизнес, но е създадена с мисъл за работещите в сферата на услугите и по-конкретно салони за красота, фитнес и спа центрове, стилисти, гримьори, маникюристи и педикюристи, спа центрове, физиотерапевти, масажисти, кинезитерапевти, спортни масажисти, солариуми, лекарски и дентални практики, фитнес инструктори, диетолози, терапевти, татуировчици, пиърсинг специалисти и хора, работещи на свободна практика.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

20

АПР 2019

Най-популярните процедури за лице

От: | Категории: Козметика и красота, СПА и Уелнес

Процедурите за лице са сред най-популярните услуги, търсени в салоните за красота. Желаният резултат е по-свежа кожа, по-добър външен вид, повишено самочувствие и по-добро общо здравословно състояние. 

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

10

АПР 2019

Салоните за красота: предизвикателствата пред малкия бизнес

От: | Категории: Маркетинг Публикации, Фризьорски салони, Козметика и красота, СПА и Уелнес, Софтуер за резервации, Записване на час онлайн

Набелязахме някои от най-големите предизвикателства, които собствениците и мениджърите на малък бизнес срещат по пътя си към успеха. 

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

20

МАРТ 2019

Доволният клиент е най-добрата реклама

От: | Категории: Маркетинг Публикации, Фризьорски салони, Козметика и красота, СПА и Уелнес, Софтуер за резервации, Записване на час онлайн

Управлявате салон за красота, който има постоянен поток от клиенти, самоиздържа се и дори работи на печалба, но вашите абмиции не спират дотук? Отлично!

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

15

МАРТ 2019

Добри практики за управление на медицински центрове

От: | Категории: Маркетинг Публикации, СПА и Уелнес, Софтуер за резервации, Записване на час онлайн

Предоставянето на здравни грижи е изключително отговорна задача. В него си съдействат както твърдите принципи и етичните норми на лекарската професия, така и динамичните и гъвкави подходи на бизнеса, маркетинга и мениджмънта. Тази синергия - през призмата на предоставянето на качествени здравни услуги в частния сектор - ни позволява да предлагаме един цялостен нов продукт, който подкрепя пациентите и клиентите, като им дава възможност да се възползват от пълен набор от услуги, насочени само и единствено към тяхното добруване. 

ПРОЧЕТИ ОЩЕ

10

МАРТ 2019

Няма втори шанс да направиш добро първо впечатление

От: | Категории: Маркетинг Публикации, Фризьорски салони, Козметика и красота, СПА и Уелнес, Софтуер за резервации, Записване на час онлайн

Независимо дали сте напълно непознати на пазара, или работите от години – вниманието към клиента се изразява не само в презентацията на вашите дейности, но най-вече в личния контакт и впечатлението, което правите. В тези дейности, при които качествения клиент е дългосрочният, добрата репутация и личната препоръка си остава най-силното оръжие.

ПРОЧЕТИ ОЩЕ