Имате малък бизнес или поддържате студио, салон или зала? Всеки, който работи с клиенти е наясно колко трудно и времеемко може да бъде изграждането на редовна и лоялна клиентска маса.
Това се отнася в особена сила за сферата на услугите, където конкуренцията нараства с всеки изминал ден. За да се наложи на пазара всеки бизнес залага на различни стратегии и набор от специфични елементи, които имат за цел да утвърдят името ви и да ви открият сред конкурентите. А как ли са го правили хората преди десетилетия, когато рекламата се е носила от уста на уста?
Нашите съвети имат за цел да помогнат на собственици, мениджъри и служители в салоните за красота, бръснарници и фризьорски салони, студия за козметика и красота, СПА и уелнес центрове, медицински и дентални клиники, фитнес и танцови студия и много други…
Вижте повече за това как да създадете неповторимо впечатление и да накарате клиентите да се върнат при вас.
Лоялните клиенти са фундаментът на всеки бизнес!
Връзката между хората е от особено значение, когато управлявате малък и среден бизнес в сферата на услугите. Противно на очакванията, понякога качеството на предлаганото не е достатъчно, за да създадем добро впечатление и да си изградим отлична репутация.
Как да превърнете новите клиенти в редовни такива
Независимо дали сте напълно непознати на пазара, или работите от години – вниманието към клиента се изразява не само в презентацията на вашите дейности, но най-вече в личния контакт и впечатлението, което правите. В тези дейности, при които качествения клиент е дългосрочният, добрата репутация и личната препоръка си остава най-силното оръжие.
Когато се опитвате да гледате на бизнеса си по прагматичен начин, често определени аспекти могат да ви убягват. Забързани и угрижени от ежедневните логистични и управленски проблеми може лесно да игнорирате най-важната част от вашето начинание – контактът с хората, които се възползват от услугите или стоките, които предлагате. По този начин рискувате не просто да загубите клиенти или доходи, а нещо много по-важно – удовлетворението и вдъхновението от работата! Не позволявайте това да се случи с вас!
Как да постигнете добро първо впечатление?
Разбира се, няма универсална рецепта за доволни клиенти, но има някои общовалидни фактори, които ще ви помогнат да представите бизнеса си в най-добра светлина от момента, в който нов клиент прекрачи прага ви:
Отличен вид на обекта
Не се задоволявайте с по-малко от най-доброто на което сте способни! Физическият обект е лицето на вашия бранд, затова е важно да заложите на комфорт, чистота, приветливост и не на последно място - отлично обслужване.
Нека името ви да говори вместо вас
Дори и най-големият специалист в своята област може да изгуби потенциални клиенти ако не се старае да ги предразположи и спечели още от момента, в който прекрачат прага му.
Първото впечатление е повече от половината от добре свършената работа!
При агресивната конкуренция в днешния динамичен свят личното отношение се превръща в лукс. Това обаче е добавена стойност, която клиентите ценят високо! Не забравяйте, че клиентът е преди всичко човек, а всеки човек обича специалното внимание, комфорта и дребните, но очарователни жестове. Нещо повече – ние сме склонни да плащаме дори повече там, където се чувстваме като у дома си и вярваме, че получаваме нещо, специално предназначено само и единствено за нас!
Възможностите са необятни – бъдете сигурни, че всеки клиент е посрещнат подобаващо с поздрав, предложете му чаша вода или кафе. Продължете с атрактивни маркетинг идеи като отстъпки за втора и трета процедура, абонамент с персонализирана членска карта, използвайте възможностите за личен контакт по телефон или имейл. Предразположете вашите клиенти и ги накарайте да се почувстват специални и ценени!
Бъдете разпознаваеми
Униформа или дрескод за служителите, унифициран поздрав, реклама с вкус – всички тези и още много други елементи могат да ви помогнат да станете лесно разпознаваеми и да се откроявате сред конкуренцията!
Достъпност
Ключово и твърде често подценявано условие, което може да ви осигури добра възвръщаемост и да ви гарантира клиенти, които продължават да се връщат при вас. Понятието „достъпност“ може да има много измерения в рамките на концепцията на вашата дейност и вида на вашия бизнес. Може би най-важното условие в тази парадигма е лекотата, с която един потенциален клиент може да достигне до вашите услуги.
Лесни начини за резервация на час
Разгледайте възможностите за интуитивна и user-friendly система за записване на часове и осигурете постоянна възможност за обратна връзка с FashionPoint. Ние ви осигуряваме стабилна и лесна за въвеждане и употреба основа за развитие на вашия бизнес. С други думи – едно реално работещо решение за резервации и управление на персонал, клиенти и обекти.
За FashionPoint
Гъвкав календар с ненадминатa функционалност, който лесно настройвате според вашите нужди. Мощен виртуален инструмент за оптимизация на времето и процеса на работа. Научете повече за възможностите, които тази иновативна система за управление на бизнеса ви предлага.
Вижте повече на www.fashionpoint.bg
Оставете коментар