Доволният клиент е най-добрата реклама

Управлявате успешен салон за красота? Ето как да го изведете на следващото ниво!

Доволният клиент е най-добрата реклама

Вашият обект разполага с добре обучен екип от професионалисти, които привличат клиентела със своите отлични умения и ги предразполагат да се върнат отново при вас. Управлявате салон за красота, който има постоянен поток от клиенти, самоиздържа се и дори работи на печалба, но вашите абмиции не спират дотук? Отлично!

Вашият бизнес може да бъде истински успешен едва тогава, когато надскочите родилните мъки на старта и началните сътресения на адаптацията. 

Какво се крие на следващото ниво?

Нека признаем, че конкуренцията в сферата на услугите е свирепа, особено в beauty сегмента! Фризьорски салони, маникюр, солариуми, многофункционални центрове, дори обособени места в големите фитнес-центрове са наистина привлекателен стартъп за много млади и динамични специалисти, мениджъри и инвеститори. Макар по своя характер  управлението на салон за красота да продължава да се счита за „малък бизнес“, нека вашите амбиции и стремеж към развитие да не остават в тази тясна графа. 

Как да подобрите работата и организацията в салона си и да изведете бизнеса си на следващото ниво? 

Предлагаме ви няколко идеи и съвети, продиктувани от практиката на наши ценни клиенти и дългосрочни партньори, които развиват едни от най-успешните обекти в сферата. 

Доволният клиент е най-скъпата реклама

Препоръката, дадена от доволен клиент, винаги е най-ефективният и устойчив начин за привличане на нови клиенти във вашият салон и обект. Регулярните канали за комуникация и реклама си остават важни, но вложеното в разширяване на асортимента и подобряване на директните услуги винаги се връща обратно при вас под формата на нови клиенти и партньори. 

Понякога най-дребният жест към клиента ще го накара да се чувства ценен, важен и желан. Специалното отношение и ексклузивността на услугите често пъти е онова, за което сме готови да платим дори по-скъпо от нормалното! 

Винаги мислете в перспектива 

Разликата между дребния и истински успешния бизнес е именно в мащаба – в единия случай продавате услуга, а във втория – продавате име! Разбира се, говорим за печалба, но и за дългосрочни планове, устойчивост, разширяване на възможностите и влиянието... 

От уста на уста – как да привличаме правилните клиенти

Доволните клиенти ще ви препоръчат на приятелите си – няма две мнения за това! Бъдете проактивни и стимулирайте съществуваща клиентска маса да разкаже за вас и вашия салон. 

Интерактивна система за бонуси, отстъпки или допълнителни безплатни услуги, както и ваучери могат да стимулират повишаването на потока от клиенти, ако това е вашата цел. Ако пък в дадения момент по-важно за вас е да запазите усещането за ексклузивност и да сте сигурни, че ще достигнете до точно определена клиентела – въведете членски карти с различни нива на достъп и преференции. Често пъти ключът към успеха е комбинация от тези два подхода. 

Направете клиентите си част от нещо по-голямо

Всички клиенти са важни и ценни - дори и тези, които ще дойдат само веднъж в салона ви! Грижата за лоялните клиенти обаче трябва да бъде на високо ниво ако искате да изградите успешен бранд и верни последователи на вашата линия. Уважавайте и от време на време ухажвайте своите клиенти. Особено тези, които продължават да се връщат при вас! 

Ако използвате вариант на идеята с членските карти, ще ви е нужна и система, чрез която да отчитате услугите и видовете отстъпки или преференции, които клиентите ползват. За целта можете да се възползвате от системата за профили на Фешън Пойнт, която ви дава възможност да персонализирате картона на всеки клиент. Нашият продукт може да бъде оптимизиран така, че да отговаря на вашите специфични изисквания. 

Управление на клиентската база

Подходящият софтуер за обслужване на салона ще ви спести часове на работа, досадна бумащина и риск от загуба на информация. Фешън Пойнт предлага система, която ви позволява да управлявате оборота и текучеството на резервациите чрез интегрирана онлайн-базирана платформа, разработена специално за нуждите на вашия тип бизнес.

Ние проектирахме за вас специализиран модул, който ви позволява лесно и ефективно да  управлявате цялата си клиентска база. Всеки потребителски профил е оборудван с различни полета за информация, които могат да се адаптират специално за вашия салон и бизнес:

Лична информация

Телефон, мейл, имена, рожденна дата, опция за SMS извествяне и блокиране на потребител, маркер за съгласие с общите ви условия и GDPR

Галерия

Динамичен архив от снимки, с които можете да проследите прогреса или ефекта от процедурите, както и да изградите постоянно обновяващо се портфолио

Препоръчани специалисти

Всеки ваш клиент може да има свой препоръчан или предпочитан специалист в обекта, който да го обгрижва

Поле за бележки

Различни отметки, касаещи работата с клиентите. Тази информация ви позволява да сте винаги в час с прогреса, нуждите и желанията на клиентите, което е незаменимо предимство 

С Фешън Пойнт можете още да управлявате лесно различни информационни сегменти като: 

• Отстъпки
• Пакетни услуги
• Безплатни посещения
• Ваучери
• Виртуална карта с баркод и QR
• Система за чек-ин в обекта
• История на изминалите процедури

Всички тези елементи могат да ви помогнат да изведете управлението на вашия салон на едно следващо, наистина професионално ниво на работа! 

Използвайте технологиите в своя полза и създавайте атрактивно съдържание в социалните мрежи 

Не на последно място, винаги се възползвайте максимално от последните трендове в социалните мрежи. Салоните за красота се котират много в мрежи като Facebook и особено много Instagram. Разказвайте кратки, но запомнящи се истории във вашите профили, като внимателно и с вкус разполагате и рекламен елемент. 

Всеки човек обича да се чувства като част от нещо уникално и ексклузивно, затова винаги се стремете да приобщите правилните потребители към вашето онлайн общество. 

Фен масата в интернет далеч не е всичко, в случая е по-важно да покажете най-доброто лице на вашия салон и бранд. 

Очаквайте още свежи идеи за развитието на вашия бизнес в сайта на Фешън Пойнт!

Коментари 1

  1. Веселина Анастасова Март 21, 2019 в 09:58
    Фешън Пойнт предлага, широк спектър от ИТ възможности, които могат да спестят цели месеци загубено време. Например: времето за дневни и месечни отчети, което губят рецепционистите, когато не използват такъв тип програма е равно на 2 - 4 седмици за 365 дни.

Оставете коментар