Създадохме работещ и иновативен уеб базиран продукт за управление на резервации и запазване на часове.
FASHIONPOINT е платформа, адаптивна към различни видове бизнес, но е създадена с мисъл за работещите в сферата на услугите и по-конкретно салони за красота, фитнес и спа центрове, стилисти, гримьори, маникюристи и педикюристи, спа центрове, физиотерапевти, масажисти, кинезитерапевти, спортни масажисти, солариуми, лекарски и дентални практики, фитнес инструктори, диетолози, терапевти, татуировчици, пиърсинг специалисти, работещи на свободна практика...
Управление на клиентската база
FASHIONPOINT предлага система, която ви позволява да управлявате оборота и текучеството на резервациите чрез интегрирана онлайн-базирана платформа, разработена специално за нуждите на вашия тип бизнес.
Система за резервации от ново поколение
Лесно и интуитивно създавате и управлявате цялата си клиентска база, с информацията която ви е необходима:
• Отстъпки
• Пакетни услуги
• Безплатни посещения
• Ваучери
• Виртуална карта с баркод и QR
• Система за чек-ин в обекта
• История на направените процедури
Цялостна уеб-базирана платформа, създадена за вашия бизнес
Уеб базираната платформа предоставя възможност на клиентите сами да си запазят час за желаната от тях процедура, в удобно за тях време и при избран от тях самите специалист.
Подобна иновативна система облекчава организационната работа в обекта, важната за вас информация за часове и резервации е синхронизирана в онлайн календар с много интерактивни възможности за напомняния, допълнителна информация, управление на профили и система за известяване.
Огранизационни и стратегически предимства
Внедрявайки софтуер за управление на резервациите, вие получавате редица предимства – организационно и стратегически.
С помощта на данните в системата вие получавате отчети и информация в реално време, което ви позволява да анализирате движението на работата.
• Управление на часове и клиентски данни
• Бързо и интуитивно записване на нов час – клиентите ви спестяват ценно време.
• Онлайн график/календар с лесен за ползване административен панел
• Система за записване на посещения, управление на съдържанието, бележки, коментари и известия за напомняне.
• Незабавно потвърждение за записан час по email
• Възможности за управление, отмяна и прехвърляне на записаните часове
• Без нужда от „досиета“ на хартия
• Онлайн клиентски картон с пълна информация
─ брой посещения
─ информация за извършени процедури
─ индивидуални отчети
─ създаване и управление на групи клиенти
─ известяване
Оставете коментар