Мениджмънта на успешна практика по дентална медицина е сериозно професионално и лично предизвикателство. Пътищата, които използвате и начините, по които управлявате стоматологичния си кабинет, определя степента на задържане на пациентите. Това е ключът към успешни случаи и доволни клиенти!
Как да ръководим успешно кабинет по дентална медицина?
Това със сигурност не е лесна задача! Вие може да предлагате услуги с отлично качество и да превъзхождате конкуренцията в много отношения, но в напрегнатото работно ежедневие понякога е лесно да забравим или подценим определени решаващи фактори.
Добрите практики
Нека заедно разгледаме някои добри практики, които ще ви помогнат да развиете кабинета си в желаната от вас посока!
Адаптивност и професионализъм
Отличният професионализъм и качеството на услугите, предлагани в денталната практика, са ключови, но сами по себе си не са достатъчни, за да си осигурите добро задържане и продължаващо лечение на пациентите. Най-простото обяснение за това е, че освен от принципите на Хипократ, модерното частно здравеопазване се води и от принципите на пазара, а в голяма степен и от тези на рекламата!
Факт е, че начинът, по който е управляван един стоматологичния си кабинет, оставя трайни впечатления на пациентите и значително влияе върху степента на задържане в лечение. Водещо е да сте отлично организирани и всички членове на вашия екип да се стремят непрекъснато да предоставят отлични услуги и да оставят отлично впечатление.
Ето няколко съвета, които могат да ви помогнат да подобрите качеството на връзката зъболекар-пациент:
Какво прави вашата практика уникална?
За да бъдете на върха в своята сфера и клиентите ви да се връщат при вас е важно да идентифицирате особеностите на пазара и да развиете вашите уникални конкурентни предимства в този контекст. Независимо дали предлагате универсален набор от услуги за дентално здраве или сте тясно профилирани в определена специалност, вашата собствена перспектива е най-ценния ви ресурс. Ако вашият бизнес е уникален и разпознаваем, той ще има силата да привлича и задържа повече пациенти в дългосрочен план.
Създайте своя собствена фирмена култура
Ако първата стъпка към развиването на успешна и конкурентна практика е да ви забележат, то следващият шанс за добро впечатление идва при първото посещение. Всичко във вашия кабинет или клиника е от значение.
Накарайте пациентите си да се почувстват добре още от първия момент. Фирмената култура включва различни елементи – от декорацията, до рецепцията, лекотата при записване на часове, контактите с пациенти по телефона или други канали. Накратко – вашите пациенти трябва да останат очаровани още когато прекрачат прага на кабинета!
Фешън Пойнт може да ви предложи отлично оптимизирана система за управление на резервации, разработена и създадена специално за индивидуалните нужди на вашата практика. Научете повече за този иновативен продукт.
Гъвкави възможности за разплащане
Всеки успешен бизнес трябва да може да предоставя на пациентите широка гама от възможности за плащане.Това улеснява пациентите и много от тях биха се върнали при вас, ако значт, че могат да се възползват от система от отстъпки, гъркаво плащане, застрахователно покритие и т.н.
Направете така, че с ваша помощ личните финансови обстоятелства да не могат да попречат на решенията за стоматологично здраве и вашите пациенти ще имат още една много основателна причина да се възползват от вашите услуги.
Разширете услугите си
Когато практиката ви се развие, помислете за начините, по които можете да разширите услугите си. Така можете да повишите стойността си, да укрепите конкурентната си позиция и да привлечете интереса на бъдещи пациенти. Има много начини и варианти да постигнете това – разширяване на базата, назначаване на допълнителен персонал и сътрудници, подобряване на достъпността на вашата клиника. Растежът на вашата дентална практика може да включва и нови услуги, които да се явяват като ценно допълнение към досегашния ви асортимент.
Оставете коментар