Управление на клиентските профили за успеха на вашия бизнес

Когато вашите клиентски детайли са пълни, шансовете за нови продажби се увеличават със 75%.

Управление на клиентските профили за успеха на вашия бизнес

Управление на клиентски бази данни 

Как да извлечем максималния потенциал от данните, с които разполагаме. 

Когато вашите клиентски детайли са пълни, шансовете за повторни и нови продажби се увеличават със 75%.

Когато управлявате резервациите и графика на вашия обект с помощта на централизирана онлайн система за управление като Фешън Пойнт, вие разполагате с разнообразие от възможности да следите различни показатели за своите поръчки, резервации и последващи посещения.

Възможности за администрация на данните

Възможностите за регистрация във вашият сайт или портал за резервации определят това с какви и колко данни за вашите клиенти разполагате. При попълване на клиентски профил винаги е добре да разполагаме с максимално релевантна информация и метрики на потребителите.

Ефективна комуникация и персонализирани контакти

Най-важно е да можете ефективно да комуникирате с клиентите, за което трябва да се попълват актуални мейли, телефонни номера, както и дати на процедурите (за покана за повторно посещение или напомняне).

Вътрешна система за управление на клиенти

Използвайте и своя вътрешна система от "тагове за клиенти", които могат да ви помогнат да групирате клиенти по даден признак и да отправите специална оферта или ексклузивно намаление за тях.

Тези практики за управление на клиентски данни са дълбоко имплементирани в успешните фирми и вериги в сферата на предоставянето на услуги чрез записване на час – фризьорски салони, фитнес, спа и салони за красота, стоматологични кабинети, медицински практики, консултантски фирми и много други. 

Изберете точния продукт за вашите нужди

Правилното онлайн решение трябва да предлага лесни интерфейси за клиентите, които да помагат на служителите лесно да проследяват даден клиент и случай, проведени процедури, дейности, услуги и последваща обратна връзка.

Маркетингови изследвания показват, че реалният растеж на малкия и среден бизнес в козметичния и бюти сегмент е тясно обвързан със задържането на постоянна клиентела, а не толкова с повишаване на уникалните нови клиенти.

Ето защо инвестицията в едно по-индивидуализирано отношение към вашите клиенти може да ви помогне да развиете вашите бизнес дейности на качествено ново ниво.

Коментари 0

Оставете коментар