При управлението на естетичен бизнес работата с клиенти е едно от най-големите предизвикателства. Как да привлечете повече хора към вашата практика и да ги превърнете в лоялни клиенти? Няколко базови стъпки ще ви помогнат да преосмислите вашия работен процес и концепция, за да извлечете максимума от потенциала на вашия бизнес.
Вашата бизнес идентичност в естетичния бранш
Как вашият бизнес се отличава от конкуренцията в сферата? Потенциалът на подобаващото представяне на вашата фирма и дейност не бива да бъде подценявана. Позиционирането на вашите услуги предвид пазара позволява да разработите своя собствена ниша и да осигурите постоянна клиентела както от „уста на уста“, така и чрез маркетингови стратегии и добре планирана реклама.
Онлайн присъствието е от огромно значение. Заложете на унифицирана визия (лого, корпоративни цветове, тон на комуникацията) във всички ваши канали – уебсайт, социални мрежи, профили в специализирани база данни, портали и т.н.
Идентичността на вашия бизнес не се изчерпва с рекламата – в естетичния бранш позитивното впечатление и добрите ревюта могат да са дори по-ефективни и трайни по резултати от платената реклама. Първото впечатление е най-важно, затова е от голямо значение вашите потенциални клиенти да могат да ви открият лесно и да могат да резервират час без затруднения.
Fashion Point ви помага да сте лесно достъпни и гъвкави за вашите клиенти – те ви откриват с лекота и планират срещи с вашия екип от професионалисти 24/7. Без проблем може да интегрирате системата за управление на резервациите в съответствие с вашия предпочитан метод за поръчки и записване на часове - чрез вашия уеб сайт, Facebook страница или Вашия профил за резервация в нашата платформа.
Обратна връзка от вашите клиенти
Мнението на клиента може да бъде мощен инструмент за опознаване на възможностите на пазара и прецизно таргетиране. Познавайки вашите клиенти, вие можете успешно да управлявате прогреса и развитието на вашия бизнес.
В сферата на услугите събирането на клиентска обратна връзка има безспорни позитиви, които могат да влияят върху подобряването на вашите услуги и привличане на нови клиенти. Обратната връзка ви дава възможности за планиране, развитие на бъдещи проекти и обновяване на асортимента от предлагани услуги.
С Fashion Point клиентската информация се синтезира и анализира с лекота. Това е динамичен софтуерен продукт, специално разработен за управление на естетичен бизнес и насочен към собствениците и мениджърите на салони за красота и сродни бизнеси. Системата ви предлага уникални гъвкави възможности за събиране, управление и синтезиране на информация за вашите клиенти.
С Fashion Point можете да използвате своя вътрешна система от тагове за клиенти, които ви помагат да групирате клиенти по даден признак и да отправите специална оферта или ексклузивно намаление за тях по разнообразние от комуникационни канали.
Клиентска удовлетвореност
Клиентската удовлетвореност е топ приоритет за всеки уважаващ себе си бизнес, който иска да се развива и да бъде успешен. Възможностите за персонализирани инструменти за клиентска обратна връзка са сред най-големите предимства на работата с Fashion Point. Индивидуално внимание към всеки клиент, текуща обратна връзка след получаване на дадена услуга, имейл комуникация и специализирани въпросници, клиентски проучвания – възможностите за събиране и управление на информация са неограничени.
Обратната връзка от клиентите обаче не е само тяхната валидация и добро мнение за продукта или услугите, които предлагате. Разнообразние от метрични данни, които вашите клиенти могат да споделят с вас, ви дава цялостна картина, която може да бъде използвана за прецизно планиране, статистика, имплементация на нови услуги или подобряване на обслужването. Когато опознаете нагласите и нуждите на своя пазарен сегмент, вие може ефективно да актуализирате своето портфолио, за да удовлетворите напълно вашите редовни клиенти и да привлечете нови.
Вижте как - тук.
Оставете коментар