Запознайте се със своите клиенти - как да повишим удовлетвореността и да изградим лоялна потребителска база

Как да актуализираме клиентската си база и как да превърнем новите клиенти в постоянни?

Запознайте се със своите клиенти - как да повишим удовлетвореността и да изградим лоялна потребителска база

Маркетинг проучвания показват, че бизнесите, които събират и обработват информация за своите клиенти, растат с над 30% на година. Какво значи това? Когато отделите време и ресурс да  се свържете със своите клиенти преди, по време и след предоставената услуга, вие влагате в една дълготрайна връзка, която е изгодна и ценна и за двете страни!

Събирайки информация под формата на формуляр за регистрация на клиенти вие разполагате с отлична база за сравнение на търсенето. Информация като индивидуален код/потребителско име, възраст, професия, електронна поща, телефонен номер са вашите преки пътища към ангажирането на вашите клиенти и разгръщането на пълния потенциал на вашия бизнес. 

Естетичните центрове разчитат на лоялна клиентска база. Не пропускайте възможността да превърнете доволния клиент в редовен клиент. Открийте работещия за вас начин за обратна връзка след всяка процедура – това може да бъде както на място в обекта, така и онлайн. Събирането на тези данни ви помага да създадете профил на вашия желан тип таргет клиенти. След това лесно можете да адаптирате и да спечелите дивиденти от използването на тази информация, като например влагате в таргетирана реклама в интернет, използвате система за намаления и отстъпки за лоялни клиенти и много други възможности за ангажираност и разрастване на вашите дейности. 

Персонализирани клиентски профили с Фешън Пойнт

Възможностите за персонализирани инструменти за клиентска обратна връзка са сред най-големите предимства на работата с Фешън Пойнт. Ние ще ви помогнем да достигнете до вашите клиенти по най-подходящия начин и ще ви помогнем да управлявате резултатите по начин, който ви удовлетворява.
Индивидуално отношение и качествено обслужване

Индивидуално внимание към всеки клиент, текуща обратна връзка след получаване на дадена услуга, имейл комуникация и специализирани въпросници, клиентски проучвания – възможностите за събиране и управление на информация са неограничени, а ние сме на разположение за вас, за да направим този процес ефективен и безпроблемен.

Използвайте потенциала на екипа си

Един от доказано устойчивите начини да сформирате стабилна клиентска база е да позиционирате вашия бранд като водеща сила в бранша. Как да постигнем това?

Вашите служители – специалисти и експерти в своята област – са носител на незаменим опит и познания за бизнеса, дори и да се виждат като обикновени изпълнители. Овластете ги и насърчете тяхната креативност в услугите, които предлагате. Допитвайте се за тяхното мнение и събирайте актуална иформация, базирана на ежедневните им интеракции с клиентите. 

Служителите на предна линия са хората, които най-добре познават вашите клиенти. Възползвайте се от тази информация, за да генерирате качествено и необходимо съдържание за маркетингови материали, социални мрежи, бизнес сайт. Разработвайте идеи за прпмоции, нови услуги или пакети с помощта на вашите служители и се допитвайте до тяхното мнение. 

Как да обучим клиентите си

Предсотавяйки информация на клиентите си, вие можете също да ги ангажирате в процеса на популяризиране на вашия бизнес. Отношението в естетичния бранш е ключът към успешните взаимоотношения и растежа на малкия и среден бизнес. 

Можете да организирате кратки информационни сесии преди конкретна процедура, както и да използвате своите консултанти в услуга на клиента. Вместо да се стермите на всяка цена да продадете дадена услуга или процедура, отделете време да се запознаете с истинските нужди на клиента и да му дадете най-добрия възможен съвет. В дългосрочен план това ще ви спечели отлична репутация на бизнес, който е истински загрижен за своята клиентела. 

Доверието на клиентите не се печели лесно. Рекламата от уста на уста продължава да е най-сигурния начин да сте успешни! 

Как да следим тенденциите и как да ги създаваме

Естетичната индустрия се променя динамично и всеки собственик или мениджър на естетичен център трябва да бъде в крак с последните трендове. 

Кои са най-популярните и предпочитани процедури сред вашите клиенти? Има ли такива услуги, за които те ви питат? Коя е най-популярната ви процедура? 

Специализиран софтуер за управление на естетични центрове и салони за красота

Всеки клиент е уникален, но информацията която може да ви даде лесно може да бъде синтезирана и анализирана с мощните инструменти, които ви дава платформа за управление като Фешън Пойнт.

Фешън Пойнт е специално разработен динамичен софтуерен продукт, насочен към собствениците и мениджърите на салони за красота и сродни бизнеси, който предлага уникални гъвкави възможности за събиране, управление и синтезиране на информация за вашите клиенти.

Клиентската удовлетвореност е топ приоритет за всеки уважаващ себе си бизнес, който иска да се развива и да бъде успешен. Обратната връзка от клиентите обаче не е само тяхната валидация и добро мнение за продукта или услугите,  които предлагате. Разнообразние от метрични данни, които вашите клиенти могат да споделят с вас, ви дава цялостна картина, която може да бъде използвана за прецизно планиране, статистика, имплементация на нови услуги или подобряване на обслужването.
Управлението в дигитална среда притежава уникален потенциал в сферата на естетичните центрове и сродни бизнеси. Нашата система ви дава възможност да усъвършенствате услугите и да организирате текущите данни в печеливш подход.

Специализиран CRM софтуер за естетични центрове, фризьорски улсуги и салони за красота

Управлявайте вашия обект чрез специално разработена за вашите нужди модулна CRM система, която ви дава възможности да да съхранявате клиентски база данни и досиета с информация за предоставените услуги и процедури, с нотификации за планирана следваща процедура, в комбинация с различни метрики, които ви позволяват да таргетирате различни типове реклама по нестандартни или унифицирани канали – смс, имейл, по телефон и т.н. 

Използвайте информацията за обратната връзка и удовлетвореност на клиентите – този подход ще ви даде по-ясна картина не само как да достигнете до нови хора, но и как да задържите настоящите и да ги превърнете в лоялни клиенти.

Какво предлага Фешън Пойнт

Данните, които вашите клиенти предоставят, са първата стъпка в натрупването на критична маса от информация, която може да използвате, за да подобрите услугите и обслужването си.
 

Ние ви предлагаме: 

  • електронни досиета с детайлни данни как е обслужен клиента 
  • информация кои специалисти си работили с него и какви са предоставените услуги 
  • технически данни за всяко посещение – индивидуални предпочитания, настройка на апаратурата, постигнати резултати
  • извлечения и анализ на постъпилите данни 
  • добавяне на клиента в приоритетна група с отстъпки – удобно и лесно управление на бонусни системи, карти с отстъпки или индивидуални намаления и промоции
  • управление на реклама с таргетирани и индивидуализирани СМС или имейл съобщения
     

Коментари 0

Оставете коментар