Неведнъж сме писали за един пазар, изпълнен с необозрим потенциал в сферата на бюти сегмента – услугите за красота и здраве, насочени специфично към мъжете.
Един феномен, наречен barber shop, се завръща със страшна сила на европейския пазар. Бръснарниците, почти забравени във времето като място за естетични услуги, но и като средище за социализация и релакс, се наложиха трайно през последните 10 години като своеобразен тренд, за който тепърва ще се говори.
Докато немалко хора от бранша гледаха на завръщането на модерните малките бръснарници с лека насмешка и предвиждаха бързо им отшумяване като поредната прищявка на метросексуалните хипстъри от големите европейски мегаполиси, то в 2021 г. сериозния растеж на barber shop-овете вече е факт и в България.
Нещо повече – дори в условия на смазваща конкуренция – все повече салони, фокусирани върху услугите за мъже, отварят врати за да предложат не просто подстрижка, но комплексно изживяване за своята клиентела.
Разбира се, бръснарниците не са нещо ново. Традиционният мъжки грууминг има своите корени не само в европейската, но и в балканската култура, макар в последните години да бе позабравен.
Динамичен пазар и нови възможности
Като един от най-интересните напоследък трендове у нас, този пазар е изключително динамичен. Много мъже се връщат към традиционните барбър шопове, за да се насладят на ритуала на бръснене, но немалка част от клиентелата се възползва и от изключителните възможности на унисекс салоните. Вече можем да видим изключително издържани обекти, които комбинират в себе си различни стилове и подходи, за да осигурят подобаващо изживяване и качествени услуги за българските мъже. Особено в големите градове като София и Пловдив, бръснарниците трайно се завръщат като част от градския пейзаж.
На гребена на вълната с Fashion Point
Предприемачите и бизнес личностите с хъс и визия няма да пропуснат възможностите да се наложат на този жизнен и динамичен пазар, а ние във Fashion Point можем да им предложим иновативен продукт за резервации, управление и отчетност на бизнеса.
Гъвкави възможности за събиране, съхранение, обработка и анализ на информация. Лесен и интуитивен работен поток – автоматизирано събиране на информация от разнообразни източници. Бизнес системи, счетоводни програми, таблици, имейл и телефонна комуникация, уеб чатове – пълен и ефективен синхрон на цялостния поток от задачи, информация и обратна връзка в една система.
Оставете коментар