Не забравяйте тези 3 маркетинг стратегии за коледния сезон

Няколко идеи за увеличаване на продажбите по празниците

Не забравяйте тези 3 маркетинг стратегии за коледния сезон

Доброволно или не, много бизнеси влизат в „коледен режим“ още през ноември, често пъти още преди Черния петък. Един от най-важните периоди в маркетинговия календар, месецът около Коледа е време, в което много естетични центрове и бизнеси в сферата на услугите са затрупани с резервации и клиенти. 

Навременното планиране на маркетинг стратегия по празниците ще ви помогне не само да извлечете максимум продажби, но и да привлечете трайно клиенти за следващата година. 

Коледни промоции

Коледните отстъпки и намаления са често разпространена практика, която се прилага активно и в сферата на естетичните услуги. Почивните дни, празничното настроение, предстоящата нова година и не на последно място – коледните бонуси – са благоприятни предпоставки за повече клиенти през декември. Ангажирайте своята аудитория като напомнете за себе си с имейл или SMS известие до настоящите си клиенти. Това е лесно и незабавно ефективно с продукт като FashionPoint, който ви дава възможност за организация и управление на данните, споделени от клиентите при резервация, за маркетингово таргетиране и call-to-action.

Гифт карти и ваучери

Последният месец на годината е „у́дарен“ по продажби за много бизнеси в сферата на естетичните процедури. Освен пълни календари с резервации, може да предложите на своите клиенти и възможност да подарят ваучер или гифт карта, с която техни близки и приятели да се възползват от вашите услуги. Това е примамлива идея за подарък и може да ви осигури заетост и нови клиенти през 2023.

Намаление за лоялни клиенти, годишна отстъпка

Краят на годината е време за ретроспекция и анализ на резултатите от изминалите месеци. Помислете как може да стимулирате най-редовните си клиенти по начин, който ще ги накара да се чувстват специални. Много бизнеси използват т.нар. клубна система, която дава различни нива на привилегии и отстъпки за редовните посетители. Навечерието на новата година може да е добър момент да въведете подобен регламент като част от маркетинговата стратегия.

Управлявайте всеки аспект от вашия естетичен бизнес

Всяка от тези идеи може лесно да бъде въведена в действие с помощта на функционалностите на FashionPoint

Системата предлага цялостно управление на вашите бизнес обекти: 

  • График персонал
  • Рецепция
  • Заплати
  • Услуги
  • Складов инвентар
  • Промоции
  • Клиентска база с досиета.
  • Онлайн календар за резервации 
  • Вградени инструменти за статистики, анализи на ефективност
  • SMS, Viber и Email известяване 
  • Лесно свързване, вграждане и синхронизация за вашия сайт или социални медии

Вижте повече тук. 
 

Коментари 0

Оставете коментар