Развитието на успешен бизнес има много и различни аспекти. Ние във FashionPoint ги разглеждаме като вълнуващи възможности и предизвикателства, които ни карат да надграждаме постигнатото в името на успеха на нашите клиенти.
Много собственици и мениджъри в сферата на естетичния бизнес са изправени пред нуждата да работят върху изграждането на маркетингова стратегия, работеща в името на специфичен бизнес модел.
Какво е бранд идентичност
Вашата бранд идентичност е лицето на вашия бизнес.
Част от предизвикателствата около изграждането на бранд идентичност за вашия собствен бизнес е правилното разбиране за това какво е необходимо за вашите начинания. Самият бранд е съществена част от цялостната бранд идентичност на вашия бизнес, но не го изчерпва. Това може да е търговска марка, наименование или тип продукт, произвеждан от определен бизнес.
В перспектива, бранд идентичността се формира от това, което вашият бранд предлага и изразява (комуникира). Разпознаваемият бранд е наясно с това какви са неговите фирмени ценности, той има ясна и целенасочена комуникация с потенциални клиенти, балансирано рекламно присъствие и стратегия за взаимодействие с клиенти.
Първото впечатление е ключово
Предлаганите от вашия естетичен бизнес услуги и продукти са това, което оставя впечатление в клиентелата. Именно информацията от уста на уста, ревютата и препоръките са онова, което продължава да работи в името на вашата популярност дълго след физическото приключване на сделката.
Изграждането на една завършена и балансирана бранд идентичност е във всички усилия за подобряване на това впечатление - чрез качество на услугите, рекламно присъствие, нетуъркинг, присъствие в социалните мрежи и много други начини.
Аспекти на успешната бранд идентичност
Развитието на бранда върви ръка за ръка с разработването на собствен каталог от услуги, изграждане на портфолио и лояна клиентска маса. Има различни начини и стратегии за планирано разразстване на вашия естетичен бизнес. В борбата за спечелване на нови пазари един от ключовите моменти е правилната утилизация на възможностите на интернет и дигиталните канали за (платена или органична) реклама.
Онлайн идентичност
Oнлайн присъствието в един силно конкурентен сегмент като естетичния бизнес е немислимо без качествена и запомняща се фирмена визия. Това включва, но не се изчерпва с фирменото лого, цветове, графична идентичност.
Важно е интернет присъствието, фирменият уебсайт, рекламните материали, визитките и т.н. трябва да са издържани в една естетика с физическата реклама и изгледа на самия обект. Важно е фирмената визия да бъде представена по един и същ начин във всички ваши социални мрежи. Последователното управление на бранда е един от най-важните аспекти, веднага след предоставянето на качествени услуги.
Разпознаваема корпоративна идентичност може да допринесе за увеличение на приходите средно с до 23%, а базово решение като изборът на корпоративните цветове и запомняща се запазена марка или лого увеличава разпознаваемостта на бизнеса с невероятните 80%.
Оставете коментар