Как да си върнете старите клиенти (и да ги задържите)

Как да си върнете старите клиенти (и да ги задържите)

Как да си върнете старите клиенти (и да ги задържите)

Всеки бизнес в сферата на услугите рано или късно се сблъсква с предизвикателството да задържи своите съществуващи клиенти и да ги превърне в лоялни последователи. Предлагането на висококачествени услуги е само първата стъпка към относителна сигурност и стабилност в един динамичен и често пъти непредвидим пазар, какъвто са естетичните услуги.

За да ви помогнем да превърнете вашия бизнес в най-добрата му възможна версия, сме подготвили някои важни аспекти, които да ви помогнат да използвате напълно своя потенциал.

За да определите кои клиенти да адресирате, е важно да имате система за отчитане на посещенията. С възможностите, които предлага FashionPoint, всичко това е много лесно. Вие разполагате с клиентски досиета за всеки клиент и посетител, а с гъвкавите възможности на системата може да направите справки с различни параметри и да установите колко клиенти не са ви посещавали в даден период.

Винаги е по-трудно и скъпо да привлечем нови клиенти, отколкото да задържим старите.

Поддържането на интереса и напомнянето за вашите услуги е част от доброто планиране на вашия естетичен бизнес. Как да използваме възможностите за директен маркетинг, които предлага FashionPoint?

Времеви напомняния

Можете да планирате седмични или месечни напомняния за различни групи клиенти, с които да им напомните, че могат да се възползват от вашите услуги.

Известия за последващи процедури

След като клиент е използвал вашите услуги, може да му напомните за препоръчително последващо посещение по предпочитан канал за комуникация (телефон, SMS, имейл, Viber и др.)

Персонализирани оферти 

Планирайте персонализирани промоции за отстъпка в деня на рождения ден на клиента или подобен жест, който да го накара да се почувства специален.

Обратна връзка и проследяване

Търсете обратната връзка на своите клиенти под формата на анкета или запитване, които да ви дадат статистики за тяхната удовлетвореност. Поддържайте лесен за използване канал (например телефон, имейл), по който вашите клиенти могат да ви дадат мнение или забележка за възникнали проблеми.

Начин за връзка

Използвайте предпочитания от клиента начин за комуникация. Някои клиенти предпочитат класическия телефонен разговор, но немалко ще се чувстват по-спокойни и доволни, ако им изпратите мейл или съобщение във Viber. Адаптирайте подхода си спрямо тези предпочитания.

Призив към действие

Ако клиентът не ви е посещавал отдавна, направете му оферта, на която няма да може да устои. Индивидуализирани имейл маркетинг съобщения с призив към действие като например „Резервирайте сега с отстъпка“ и линк към текуща промоция.

Пакет отстъпки

Създайте отстъпки за повече процедури, така че да е по-изгодно за вашите клиенти да предплатят пакет от посещения или да комбинират различни процедури и услуги. Това ще им даде усещане за добра сделка и ще задържи тяхното внимание към вашия бизнес.

Програма за лоялност

Лоялните клиенти за истински ценен ресурс в естетичния бизнес, затова се погрижете те да се почувстват специални. Въвеждайки по-големи отстъпки или преференциални услуги за редовни клиенти може да има удивителни резултати за вашия бизнес.
 

Коментари 0

Оставете коментар