Имейл маркетинг за естетичния бизнес

Евтин за реализация, интерактивен, с висока импресия и моментален резултат.

Имейл маркетинг за естетичния бизнес

Управлението на бизнес с един или повече обекти често ни изправя пред дилемата как да държим клиентите си информирани и да повишим резервациите. Аудиторията в сферата на естетичните услуги може да бъде тясно профилирана, което е важно да бъде предвидено в кампаниите по презентацията и рекламата. 

Един от пътищата към клиента може да бъде имейл маркетингът. Какво представлява имейл маркетинг и как може да се прилага към бизнесите в сферата на естетичните и козметични услуги?

Имейл маркетингът се налага като все по-разпространена форма на директен рекламен контакт. Както се разбира от името - формата на комуникация е чрез електронната поща. Така можете да изпращате рекламни и информационни послания до определена от вас целева група от потребители, да приложите линкове към промоции, да прикачите снимков материал, видео, мултимедия. 

Какви са предимствата на имейл маркетинга 

Евтин за реализация, интерактивен, с висока импресия и моментален резултат. 

Сред предимствата на имейл маркетинга е възможността за поддържане на непосредствен контакт с клиентите, които са избрали да получават вашите известия. Възможностите на имейл маркетинга са приложими не само за генериране на директни продажби и резервации, но могат да имат значителни предимства за повишаване на доверието към вашия бизнес.

Ако вложите креативност и внимание към посланията и честотата на получаване, може да изградите лоялна база от клиенти, които от своя страна да включите ексклузивно към специални намаления, промоции, пакетни посещения и др. 

Защо имейл маркетинг през 2022

Все повече бизнеси и компании използват имейл маркетинг. Това може да има различни цели и приложения. От една страна може да бъде възможност за регулярно изпращане на таргетирани рекламни съобщения, но и своеобразен продукт с добавена стойност за клиента. От качеството на вашето съдържание зависи до голяма степен ефективността на вашите имейл кампании. 

Имейл маркетинг или спам?

От изпращането на първия рекламент имейл в света през 1978 г. ни делят едва няколко десетилетия, но светът на интернет се е променил драстично. Днес всекидневно получаваме десетки рекламни съобщения по множество дигитални канали. Част от рекламата получаваме именно като "търговски" имейл. Разстоянието от него до спам кошчето е изключително малко, както и активното внимание на потребителите. За да бъде имейлът ви изобщо отворен е важно да предизвикате доверие още от заглавието, а съдържанието да е атрактивно. 

Имейлът е една от най-експлоатираните платформи за разпространение на непоискани съобщения. Когато потребителите не са дали съгласие за получаването на рекламни съобщения, това често се третира като спам. 

Софтуер за имейл маркетинг 

За нуждите на имейл маркетинга се използва специализиран софтуер за създаване и изпращане на електронни бюлетини, рекламни материали или документи, който спомага за осъществяване на ефективна кампания и проследяване на развитието ѝ във времето. Софтуерните приложения за имейл маркетинг притежават редица функционалности, които помагат за проектирането на атрактивен имейл. Изискване към тях са да предоставят на потребителите възможност за генериране на голям обем стойностни доклади (отчети), които да съдържат данни за успеха на кампанията.

Имейл маркетинг инструменти от FashionPoint

Златният стандарт в имейл маркетинга - платформата MailChimp вече достъпна за използване през единен CRM софтуер на FashionPoint. Интеграция на MailChimp модул за вашия естетичен бизнес - разполагате с вашата клиентска база и история на посещенията. Прехвърляне на данни и организация на процеса. 

Никога досега в естетичния бранш не е било толкова лесно да създадете интерактивно имейл съобщение с описание, картинки и бутон за клиентска реакция с възможност да го изпратите до избрана от вас клиентска аудитория.   

Не губете време и средства: 

  • Като използвате няколко софтуера или агенции за оформяне на рекламните ви имейли;
  • При прехвърлянето и синхронизиране на клиентска база;
  • От филтриране на екселски таблици
  • Да проверявате, кой е получил съобщението ви и каква е тяхната ефективност.

Всичко е достъпно на едно място с FashionPoint:

  • Вашата клиентска база и история на посещенията;
  • Може да маркирате всеки клиент, а по този начин си оформяте фокус групи;
  • Избирате за кого е полезно вашето рекламно съобщение до всички или само до определен таргет клиенти;
  • Резултатите от вашата имейл маркетинг кампания се отразяват в системата в реално време;


Всичко се случва на едно място - във "FashionPoint”. 

ЗА КОНТАКТИ:
+359878 557 526

Comments 0

Leave a comment