Направихме проучване, което споделяме с вас в тази публикация относно проблемите и решенията им в управлението на медицинските центрове по естетична медицина.
Оказва се, че не е толкова лесно да успееш като център за промяна на външния вид на пациента, който търси подкрепа в бъдещо подобрение.
През погледна на анализа ни, лекарите и екипа от медицински специалисти трябва да имат добър опит, обучение, талант и добре оборудван кабинет.
Познанията на апаратурата и консумативите в комбинация с опита и ефективните резултати допълнително подобряват доверието на пациента към тях.
Успешните клиники по естетична грижа са изправени пред сериозни бизнес стандарти и изисквания, на които трябва да отговарят, за да постигнат високо и стабилно ниво на услуга.
Следва и класацията, по която категоризирахме, част от тях
1. Екип изграден от висококвалифицирани лекари и медицински специалисти
Не само в България липсва строг регламент за обучение и лицензиране на лекари и специалисти в областта на услугите по естетичната медицина, следователно това води до увеличаване на броя от неопитни, и недобре обучени, практикуващи, които предлагат решения в една от най-бързо развиващите се ниши а именно естетичната медицина.
2. Очакваният резултат от пациента
Прозрачното отношение към пациентите е от изключителна важност, с което не трябва да се прави компромис!
Възможно е пациентите да имат нереалистични очаквания, което може да доведе до неудовлетвореност след процедурите, а от там и към негативна обратна връзка и ефект.
3. Стандартите на безопасност и тяхното приложение в практиката
Всички процедури носят известен риск. Естетичните клиники не трябва да пренебрегват стандартите за безопасност, което значително намалява рисковете от усложнения или нежелани реакции при пациентите.
4. Съревнование с нелоялна конкуренция
Поради високия интерес към естетични процедури, конкуренцията между клиниките, естетичните центрове и практикуващите е ожесточена и може да накара някои от тях да предлагат услуги на по-ниски цени или да ги извършват със съмнително оборудване и качество на консуматива.
5. Технологични промени
Новите технологии в областта на естетичната медицина се развиват бързо, и центровете трябва редовно да инвестират в обновяване на своето оборудване и обучение на персонала си.
6. Правни и регулаторни въпроси
Законодателството около естетичните процедури се променя и може да има различни интерпретации в различните ситуации.
7. Етични въпроси
В областта на естетичната медицина съществуват много етични предизвикателства, включително въпроси свързани с психичното здраве на пациентите и дали наистина имат нужда от подобрения или по-скоро от правилната консултация, преживявание и разбиране.
8. Маркетинг и репутация
Управлението на имиджа и репутацията на клиниката е от съществено значение, тъй като негативни отзиви или инциденти могат да имат значителни последици за бизнеса.
9. Въвеждане на дигитални иновации
Използването на CRM & ERP софтуер, като Fashion Point, ще подобри и организира основните процеси при обслужването на пациенти, изгражда добра дигитална информационна структура. С него може да се анализират повечето процеси и да се създаде основа за добри решения в правилния за бизнеса и пациента момент.
Още по темата
За да се справят клиниките с тези предизвикателства трябва да въведат строги, единни и прозрачни стандарти в обслужването на пациентите. Инвестиции в обучения на екипа, разширяване и подобряване на технологичната база, избиране на добри бизнес партньори, маркетинг и реклама.
Очаквайте следващата ни публикация:
Как да подобрим обслужването към клиента?
Leave a comment