Контролът върху наличностите е важна част от мениджмънта на всеки търговски обект. Когато става дума за бизнес в сферата на услугите, следенето за състоянието на консумативите е от огромно значение за гладкото протичане на работния процес и задоволяването на желанията на всеки клиент. Това е валидно за всички бизнеси, предлагащи различни услуги, като центрове за красота, бръснарници и фризьорски салони, студия за козметика и маникюр, СПА и уелнес обекти, медицински и дентални клиники, фитнес и др.
За да сте сигурни, че имате всичко необходимо, за да предоставите най-качествената възможна услуга във вашия естетичен център, е важно да можете да управлявате средствата си. Покриването на консумативите за работата и нормалното функциониране на вашия бизнес не е малко перо в бюджета - разход, който нерядко стига до 10% от месечния оборот.
Как да подобрите планирането и управлението на разходите за консумативи
- Следете наличностите
- Планирайте и поръчвайте навреме
- Не поръчвайте повече, от колкото ви е необходимо
- Следете кои са най-оборотните ви стоки и продукти
- Изчислявайте точно себестойността на услугата
Използването на единна система за управление ви дава възможност да следите в реално време основните процеси в работата. На база на статистиката от вашите резервации може да предвидите какви консумативи са ви нужни и оборотни, както и да планирате акции и намаления за изчистване на наличности.
FashionPoint е ново поколение инструмент за дигитален мениджмънт, с възможности за напълно автоматизирани процеси при обслужването на клиентски посещения. Разполагате с богати опции за индивидуална конфигурация и всичко необходимо за управление и развитие на вашия естетичен бизнес в едно единствено приложение.
FashionPoint e специално разработена и широко приложима система за дерматологични клиники, лазерно-естетични центрове, дентални клиники и кабинети, медицински и здравни центрове, spa & welness обекти, лекари, козметици, маникюристи, гримьори, фризьори, бръснари и много други.
Цялостен контрол на управлението на вашия естетичен бизнес с FashionPoint
Освен подробна информация за наличностите, FashionPoint предлага различни модулни възможности за управление, планиране, отчетност и контрол за вашия бизнес:
- Модул за регистриране на разходите (по тип плащане - в брой от касата на обекта, в брой, по карта, по банка)
- Пълен контрол на складова наличност в рамките на системата – FashionPoint ви позволява да планирате консумативите и да калкулирате тяхната стойност в крайната цена на дадена услуга или процедура - когато поръчката е изпълнена и услугата приключи и таксува, системата автоматично изважда наличността на използваните консумативи от складовата наличност и отразява стойността на разхода
- Заплатите на вашите специалисти и служители се изчисляват автоматично, включително възнаграждения тип хонорар – тези разходи се регистрират и може да бъдат изплащани през системата
- Детайлни анализи в реално време за текущите приходи и разходи – информация за стойността на всички приходи, детайлно представяне на всички разходи, как са били изплащани и детайлен финансов баланс на обекта към момента
Оставете коментар