Как да използвате потенциала на социалните мрежи за незабавно развитие на вашия естетичен бизнес

Как да оптимизираме рекламата на естетичния бизнес с помощта на CRM системи за управление

Как да използвате потенциала на социалните мрежи за незабавно развитие на вашия естетичен бизнес

Естетичната индустрия и социалните медии имат повече общи неща, отколкото си представяте. Взаимодействието им далеч не се изчерпва с факта, че платформи като Фейсбук, Инстаграм и ТикТок са предпочитани от потребители и бизнеси като средство за реклама и информация.

Естетичните услуги предлагат на своите клиенти невероятната възможност за трансформация, която точно съответства на тенденциите за представяне на най-добрата ни страна в социалните мрежи. В епохата на селфитата и сторитата, използването на популярните канали за социална комуникация е важно условие за популяризирането на вашия естетичен бизнес.

Помагайте на хората да бъдат своята най-добра версия

Създаването на ангажиращо съдържание, свързано с предлаганите от вас услуги, е привилегия само за най-напредничавите и адекватни естетични бизнеси. Накратко – само най-добрите в сферата опитват (и понякога успяват) да вложат време, средства и усилия, за да създадат медиен продукт с добавена стойност, насочен към техните клиенти. Това е сериозно вложение, но в съвременния динамичен онлайн свят, това е един от най-преките пътища към нови потенциални клиенти и превръщането им в лоялни потребители и дори посланици на вашия бюти бизнес.

Учете се от големите в сферата

Разгледайте внимателно какво правят най-големите в сегмента – не само в България, но и по света. Актуалните тенденции са видими с просто око – професионалистите влагат допълнителни усилия, за да произвеждат завладяващо визуално и текстово съдържание, подкрепящо и образоващо потенциалните им клиенти. Гигантите в бизнеса могат да си позволят цели творчески и маркетинг отдели, които са изцяло заети с тази нелека задача. Това рядко е валидно за малките и дори средни бизнеси като фризьорски салони, соларни студия, лазерни центрове и салони за красота.

Това обаче в никакъв случай не бива да ви отказва да развиете този тип съдържание на базата на вашите дейности и услуги, и така да ангажирате и привлечете нови клиенти. В една високо конкурентна среда, каквато са естетичните услуги, това може да е стъпка в правилната посока, която да ви изведе на едно ниво над другите.

Повечето малки бизнеси в тази сфера са фокусирани единствено над оцеляването на един доста несигурен пазар. Ако вашето призвание не е просто да работите, а да развивате вашия бизнес, ангажирането чрез интернет съдържание може да ви проправи път към сърцата (и джобовете) на нови клиенти и да ви направи популярни.

Няколко идеи за ангажиращо съдържание в социалните мрежи

Светът на социалните медии се променя и развива с часове. Следете последните трендове, следвайте вашите конкуренти и се учете от най-добрите в реално време. Добра идея е да се интересувате и да следите промените в алгоритмите на медийните гиганти като Фейсбук и Инстаграм, но и да не подминавате новите алтернативи като ТикТок, Телеграм и т.н.

Към средата на 2022 г. тенденциите в областта залагат не толкова на текстовото съдържание, колкото на визуалното. Предпочитанията на аудиториите (и на алгоритмите на самите мрежи) накланят везните към кратко видео съдържание (reels, stories) вместо обикновените снимки. Бъдете креативни и се учете от инфлуенсърите, които често дават най-свежите идеи как да развиете комуникацията на вашия бизнес в посоката, която желаете.

Как CRM системите ви помагат да оптимизирате Фейсбук рекламата на естетични центрове

Санитарният минимум за всеки бизнес е рекламата. Социалните мрежи еволюираха от места за споделяне на снимки и статуси до гигантски маркетинг конгломерат, в който всичко е на една ръка (или един клик) разстояние. Конкуренцията за видимост и представяне между бизнесите се превърна в безкрайна надпревара за създаване на все по-ангажиращо съдържание и реклама. Ако искате да получите парченце от това внимание, трябва да рекламирате в социалните мрежи.

Най-разпространеният начин (но далеч не единственият) за това са спонсорираните публикации в платформите на Мета (собственикът на Фейсбук и Инстаграм). Големият проблем при реклама чрез спонсорирани постове е изборът на таргет аудитория, която да е релевантна на търсения от вас ефект. Често пъти произволният избор на публика, до която да достигне вашата информация, свършва безславно с малко кликове и още по-малко конверсии към вашия сайт, минимални или никакви поръчки и резервации. За да избегнете подобно изливане на средства е важно не само да създадете ангажиращо и интересно съдържание, но и да изберете правилната аудитория.

Как да изберем правилната таргет аудитория за реклама в социалните мрежи

Ако вашият бизнес предлага естетични услуги - клиника за естетична дерматология, студио за красота, център за лазерна епилация, фитнес, спортен или масажен център, йога студио, медицинска практика - имплементирането на CRM система за резервации и цялостно управление на обекта е почти задължително.

CRM системите като FashionPoint ви дават разнообразие от специално проектирани опции за събиране и управление на данни за вашите клиенти. Въоръжени с тази информация вие можете с лекота да видите различни статистики и метрики (възраст, пол, местоположение, предпочитани услуги, ценови диапазон и др.), върху които да базирате таргет аудиторията за вашите Фейсбук реклами.

Ако искате да изведете бизнеса си на следващото ниво с помощта на работещи Фейсбук реклами, свържете се с FashionPoint. Вижте повече за възможностите да управлявате в реално време данните за своите клиенти и да ги филтрирате по разнообразие от специализирани критерии, върху които да базирате най-прецизно своята таргет група, поддръжка на интеграция с Facebook pixel и възможности за проследяване и оптимизация на вашите кампании в социалните мрежи.

Разбира се, това не е всичко. Вижте всички функционалности на FashionPoint тук.

Comments 0

Leave a comment