Разширяване на портфолиото с най-търсените услуги през 2021
Много собственици и мениджъри на салони за красота, естетични практики и клиники са изправени пред труден избор по отношение на посоката на развитие на управляваните от тях бизнеси. Накъде да поемем през 2021 и какви са най-обещаващите тенденции в сферата на естетичните и разкрасителни нехирургични услуги?
Освен стандартното портфолио от услуги, много маркетингови специалисти препоръчват разрастването на разнообразето на предлаганите услуги като най-ефективно работеща бизнес стратегия за малките и средни бизнеси в сегмента.
Какви са пазарните тенденции в сферата на естетичната индустрия
Пазарните тенденции и потребителските нагласи показват, че епилацията е една от най-търсените услуги в сферата на естетичните процедури не само в България, но и в цял свят. В световен мащаб годишно се извършват над 13 милиона процедури за лазерна епилация. Тези данни показват недвусмислено, че инвестицията в апаратура и ноу-хау в тази посока могат да се окажат особено печеливша стратегия в близките няколко години. Все повече салони и центрове залагат на предлагането на услуги по обезкосмяване поради засиленото търсене.
Защо лазерната епилация е толкова популярна
Обезкосмяването е сред топ 3 нехирургични естетични процедури, предпочитани от клиентите. Делът на лазерното обезкосмяване е 39% спрямо всички останали енергийно-базирани терапии в световен мащаб, показва изследване на популярния производител на апарати "Кандела".
Същото изследване за потребностите на потребителите показва още, че над 52% от запитаните планират да пробват и започнат процедури по лазерна епилация. През 2021 методът е предпочитан пред традиционните начини за обезкосмяване като кола маска, бръснене, епилатор.
Лазерната епилация става все по-достъпна
Частно изследване на Acumen Research and Consulting предвижда, че световният пазар на лазерната епилация може да достигне 3.9 млрд. долара до 2026 година. В заключение, тенденциите в сегмента показват, че лазерната епилация тепърва ще става все по-разпространена и търсена услуга, което е логично предвид напредъка на използваните технологии, което предопределя по-достъпна цена за услугата и още по-бързи и атрактивни видими резултати.
Следим темата отблизо в блога на Fashion Point!
Вижте повече тук и тук.
Оставете коментар