Естетичните услуги се радват на постоянно търсене на пазара в България - тенденция, чиито детайли постоянно следим, за да подобрим предлаганите от FashionPoint иновативни софтуерни продукти, насочени специфично към тази сфера.
Разнообразието от услуги, предлагано от нашите клиенти, ни предизвиква непрекъснато да анализираме процесите във вашия бизнес, за да можем да ви предложим актуални, прецизни и ефективни дигитални решения за управление и развитие.
Модерният начин на живот е динамичен и натоварен, затова все повече хора търсят и ценят естетичните услуги. Независимо дали работите и управлявате малък или среден по големина обект, със сигурност сте се сблъсквали с различни трудности, които пречат да реализирате пълния потенциал на вашия бизнес.
Все по-често се сблъскваме със ситуация, в която собствениците и мениджърите на бизнеси, свързани с естетични услуги, трябва да комбинират няколко роли под една шапка. Ограниченията пред малки частни обекти или стартиращи бизнеси често налагат персонала да лавира между няколко функции в ежедневната работа.
Неведнъж сме подчертавали значението на стремежа да предлагаме най-добрата възможна услуга в своята сфера. Само по себе си обаче това не винаги е достатъчно, за да постигнете устойчиво развитие и постоянен поток на клиенти и приходи.
За да бъде цялостен този процес са нужни комбинация от фактори, които обуславят успешния бизнес.
В опит да подпомогнем нашите клиенти - собственици и мениджъри на естетични бизнеси като фризьорски, козметични, медицински и др. центрове - днес разглеждаме някои специфики в потребителското търсене и как да ги превърнем в позитиви за съответното бизнес начинание.
Потребителско търсене и потребителски избор
Потребителското търсене преминава през много и различни трансформации на базата на различни фактори. Още преди да стигнат до обекта ви, потенциалните потребители правят свое собствено проучване, където отсяват измежду различни, често конкурентни, предложения.
Накратко, това означава, че можете да спечелите или изгубите потенциален клиент още преди резервацията да е направена.
Няколко от най-важните и базови фактори, които обуславят избора на услуги са:
- местоположение
- работно време
- портфолио и избор от процедури/продукти/услуги
- цени и промоции
- рейтинг от потребителски отзиви и ревюта
- възможност за онлайн резервация
От какво зависи клиентът да избере точно вашия бизнес?
Отговорът е прост - вашето присъствие в интернет е нещо като дигитална визитка, която дава много повече информация, от колкото често предполагаме.
Все повече клиенти правят и ще правят своят избор на базата на това, което виждат в мрежата преди да решат да дойдат и да ви посетят на място. Това не бива да ви обезкуражава, напротив!
Колкото повече вложите в изграждане и организация на работеща инфраструктура, представляваща вашият естетичен бизнес, толкова по-лесно ще е за клиентите да направят избора да се възползват точно от вашите услуги.
Благодарение на софтуерните решения, включени в нашите операционни продукти за естетичен бизнес, вие с лекота можете да организирате прецизни онлайн резервации без нужда от рецепционист или оператор.
За да се възползвате напълно от възможностите, които предлага интернет маркетинга, е важно да вложите време и усилия в отличното онлайн представяне на вашия бизнес обект. За това, противно на очакванията, не е нужно голямо капиталовложение. По-важното в случая е да покриете един базов минимум, без който просто няма как да привлечете вниманието на потенциални клиенти, които търсят подобни на вашите услуги в интернет.
Немалко freelance специалисти избират да се възползват единствено от потенциала на социалните мрежи, за да рекламират и популяризират своите дейности и продукти. Докато през 2022 г. присъствието в платформи като Facebook и Instagram е почти задължителен елемент, за съжаление това рядко е особено ефективна практика само по себе си.
Пълноценното дигитално присъствие се опира на няколко основни фактора, сред които е собствен домейн, разработен уебсайт с портфолио и възможност за пазаруване и резервация на услуги онлайн, както и допълнителни маркетинг инструменти като мейлинг лист/нюзлетър, имейл маркетинг, рекламна стратегия и (когато това е възможно и релевантно) - оригинално съдържание в помощ на потенциалните ви клиенти (блог, видео канал и др.)
Не на последно място стои възможността за лесна и бърза онлайн резервация на вашите услуги.
Онлайн резервации
Записването на часове онлайн отдавна е предпочитаният стандарт на работа в сферата на услугите. Бръснарници, фризьорски салони, маникюр, солариуми, фитнес, мениджъри бюти и СПА центрове, танцови студия, спортни и медицински центрове и много други могат да се възползват ефективно от улеснената процедура за резервация.
Въвеждането на единна онлайн система за управление на записаните часове, в която данните на вашите клиенти ви позволяват прецизно планиране и по-добро обслужване е незаменим помощник за подобряването на условията за работа. С помощта на възможностите за обработка и анализ на данните, правилно конфигурираната система за управление работи за вас в разнообразие от аспекти. Можете да автоматизирате много от дейностите, както и да анализирате процесите.
Как се случва това?
Тук FashionPoint идва на помощ! С помощта на нашата иновативна онлайн-базирана система за резервации и цялостно бизнес управление вие получавате постоянно актуализираща се текуща информация, анализирате непосредствените резултати и предизвикателствата пред вашия бизнес, докато разчитате на гарантирана изрядна отчетност. С лекота управлявате поръчки, записване на часове, изписване на посещения от пакетни услуги, пренасочване на задачи и цялостното взаимодействие между различни обекти, отдели или бизнес звена в рамките на фирмата. Разполагате с възможност за интегриране на модула за резервации във вашия вече съществуващ уебсайт и каналите в социалните мрежи.
Вижте повече:
Leave a comment